0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Clayton M. Christensen

Cărţi de Clayton M. Christensen

Clayton M. Christensen este arhitectul conceptului de „inovaţie disruptivă“, fiind considerat de multă vreme drept unul dintre cei mai importanţi teoreticieni în domeniul inovaţiei. E un cunoscut orator şi consultant, activând şi ca membru în consiliile de administraţie ale unor mari companii din SUA.

În 1975, Christensen a obţinut o diplomă în economie la Brigham Young University.

În 1977, a finalizat un masterat de doi ani la Oxford University, iar în 1979 a absolvit programul MBA de la Harvard Business School.

În 1983, sub administraţia Ronald Reagan, a fost selectat pentru a lucra în cadrul programului guvernamental anual White House Fellow, iar în 1992, şi-a încheiat studiile doctorale în domeniul Administrării Afacerilor, efectuate la Harvard Business School.

Anterior revenirii sale în viaţa academică de la Harvard, Christensen a deţinut funcţia de Chairman & President la CPS Corporation (o firmă din domeniul ştiinţei materialelor, pe care a fondat-o împreună cu câţiva profesori de la MIT).

De asemenea, a fost membru al conducerii firmei Boston Consulting Group.

Ulterior, a devenit consultant pentru echipele manageriale ale multor corporaţii renumite în lume.

În prezent, Clayton M. Christensen deţine titulatura de Robert and Jane Cizik Professor şi predă disciplina Administrarea Afacerilor la Harvard Business School.

Lucrează în departamentele de Management Tehnologic şi Operaţional şi Management General din cadrul acestei şcoli.

Cercetările şi preocupările sale didactice se axează pe managementul inovaţiei tehnologice şi pe identificarea de noi pieţe pentru noile tehnologii.

Pentru lucrările publicate de-a lungul timpului, Christensen a fost distins cu numeroase premii academice. În 1997, a primit Global Business Book Award pentru cartea The Innovator’s Dilemma.


Cărţi de Clayton M. Christensen


Cum îţi vei măsura viaţa?

Cum îţi vei măsura viaţa?. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Clayton M. Christensen
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 240 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Poţi vorbi la nesfârşit despre ţelurile clare pe care le urmăreşti şi despre strategia pe care o ai pentru viaţa ta, căci în ultimă instanţă ele nu înseamnă nimic, dacă nu-ţi investeşti resursele disponibile într-un mod care să concorde cu strategia ta.

Inovaţia ca soluţie în afaceri

Inovaţia ca soluţie în afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 304 (15x20 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Iniţiativele de afaceri eşuează deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi să apuce să prindă contur. Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.