0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Dan Hill

Cărţi de Dan Hill

Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoții în comportamentul consumatorului și al angajaților. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului.

Dan Hill e fondatorul și președintele societății științifice de consultanță Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial și emoțional la nivelul companiilor.

Participă frecvent la conferințe pe teme economice din toată lumea.

A mai scris „Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t or Won’t Say“.


Cărţi de Dan Hill


Emotionomics

Cum să câștigi inimile și mințile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoțiile au fost ignorate și la mare preț au fost rațiunea și eficiența. Numai că oamenii sunt influențați în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill și-a propus să afle cum trebuie conduse companiile și afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie și psihiatrie care explică modul nostru de funcționare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micșorată distanța dintre a spune și a simți. Codul emoțional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările și productivitatea unei companii.