0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Daniel H. Pink

Cărţi de Daniel H. Pink

Daniel H. Pink este autor de bestselleruri şi editorialist The New York Times, Harvard Business Review şi Wired.

Este unul dintre cei mai apreciaţi oratori ai momentului, susţinând seminarii şi prelegeri pentru corporaţii, asociaţii profesionale şi universităţi din întreaga lume despre transformarea radicală a modului în care funcţionează economia şi despre noua tipologie a locurilor de muncă.


Cărţi de Daniel H. Pink


O minte cu totul nouă

O minte cu totul nouă. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

De ce oamenii care au emisfera dreaptă a creierului dinamizată vor guverna viitorul

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Biblioterapia
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 304 (13x20 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Viitorul le aparţine unor oameni diferiţi, cu o gândire diferită: artişti, inventatori, designeri, povestitori, pe scurt, persoane cu o gândire holistică. Este momentul ca emisfera dreaptă să intre în acţiune, ea fiind următoarea pe scara evoluţiei.

Era informaţională, bazată pe o logică lineară, rămâne tot mai în urmă. În faţă, se văd zorii Erei conceptuale, care se construieşte cu inventivitate şi empatie, de oameni aflaţi în căutarea unui nou sens.

Care ar fi soluţia, pentru a prospera în aceste vremuri?

Drive

Drive. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Ce anume ne motivează cu adevărat

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În „Drive“, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărţi ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei superioare – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.

A vinde e omeneşte

A vinde e omeneşte. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalţi

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care aţi citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o şedinţă- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înţelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundaţie de principii care s-a năruit.