0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Guy Kawasaki

Cărţi de Guy Kawasaki

Guy Kawasaki a fost evanghelist şef la Apple.

Este de asemenea şi co-fondatorul Alltop.com (o revistă online cu subiecte populare pe Web) şi managing partner la Garage Technology Ventures.

Cărţile sale s-au bucurat de un enorm succes în rândul publicului şi sunt traduse în mai multe limbi de circulaţie internaţională, cum ar fi: „Reality Check“ (2011), „The Art of the Start“ (2004) sau „Rules For Revolutionaries“ (2000).

Este licenţiat în ştiinţe umaniste în cadrul Universităţii Stanford şi deţine un MBA obţinut la UCLA.


Cărţi de Guy Kawasaki


Arta reţelelor sociale

Arta reţelelor sociale. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Sfaturi pentru utilizatori experimentaţi

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuţi, reţelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eşua.

Realitatea în afaceri

Realitatea în afaceri. Editura Amsta Publishing
CumpărDetalii carte

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul a creat un ghid complet pentru antreprenorii care doresc să construiască şi să administreze acele organizaţii extraordinare care trec testul timpului şi care ignoră cu succes toate capriciile efemere ale business-urilor.

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influenţa sentimentele, gândurile şi acţiunile celorlalţi

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.