0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Guy Kawasaki

Cărţi de Guy Kawasaki

Guy Kawasaki a fost evanghelist șef la Apple.

Este de asemenea și co-fondatorul Alltop.com (o revistă online cu subiecte populare pe Web) și managing partner la Garage Technology Ventures.

Cărțile sale s-au bucurat de un enorm succes în rândul publicului și sunt traduse în mai multe limbi de circulație internațională, cum ar fi: „Reality Check“ (2011), „The Art of the Start“ (2004) sau „Rules For Revolutionaries“ (2000).

Este licențiat în științe umaniste în cadrul Universității Stanford și deține un MBA obținut la UCLA.


Cărţi de Guy Kawasaki


Wise Guy

Wise Guy. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Lecții dintr-o viață

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 272 (14x21 cm)
Preţ: 45,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Wise Guy“, cea mai personală carte pe care Guy Kawasaki a scris-o, este despre surprinzătoarea sa călătorie. Nu este un volum tradițional de memorii, ci o serie de scurte evocări.

Arta rețelelor sociale

Arta rețelelor sociale. Editura Publica
Detalii carte

Sfaturi pentru utilizatori experimentați

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuți, rețelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eșua.

Realitatea în afaceri

Realitatea în afaceri. Editura Amsta Publishing
CumpărDetalii carte

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul a creat un ghid complet pentru antreprenorii care doresc să construiască și să administreze acele organizații extraordinare care trec testul timpului și care ignoră cu succes toate capriciile efemere ale business-urilor.

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici și cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indeciși în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.