0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Bob Burg

Cărţi de Bob Burg

Fostă personalitate de televiziune şi reprezentant de vânzări de top, Bob Burg vorbeşte pentru corporaţii, organizaţii şi la conferinţe de leadership şi vânzări din toată lumea, pe subiecte de la baza cărţilor Go-giver (cărţile auxiliare fiind „Go-giver-ii vând mai mult“ şi „Liderul Go-giver“).

Adresându-se unor audienţe variind între şaizeci şi şaisprezece mii de oameni, Bob Burg a împărţit scena cu unii dintre liderii de afaceri de top din zilele noastre, personalităţi din broadcasting, antrenori, sportivi şi lideri politici, printre care şi cu un fost preşedinte al Statelor Unite ale Americii.

El este, totodată, autorul cărţii „Transformă-ţi adversarii în aliaţi“ şi al clasicei „Recomandări nesfârşite“ (Endless Referrals), care s-a vândut în peste un sfert de milion de exemplare şi încă este folosită azi ca manual de studiu în multe corporaţii.

A fost plasat de Asociaţia Americană de Management, în Top 30 cei mai influenţi lideri de opinie în afaceri în anul 2014.


Cărţi de Bob Burg


Transformă-ţi adversarii în aliaţi

Transformă-ţi adversarii în aliaţi. Editura Trei
CumpărDetalii carte

Arta persuadării perfecte

Autor(i): Bob Burg
Editura: Trei
Colecţia: Psihologie practică
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 264 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Celebrul specialist în tehnici de persuadare Bob Burg explică ce înseamnă să ai cu adevărat influenţă (fără să ameninţi sau să înşeli) şi propune un cadru verificat pentru construirea de alianţe la locul de muncă, acasă şi oriunde altundeva îţi doreşti să-i câştigi pe ceilalţi de partea ta.

Go-giver

Go-giver. Editura ACT şi Politon
Detalii carte

O scurtă poveste despre o idee remarcabilă de afaceri

Autor(i): Bob Burg, John David Mann
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 190 (14x22 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Succesul este un rezultat al unor obiceiuri specifice de acţiune: crearea valorii, influenţarea vieţilor oamenilor, punerea pe primul loc a intereselor oamenilor, autenticitatea şi smerenia de a rămâne deschis spre a primi.