Keith Ferrazzi este autor de bestselleruri și publică articole în The Wall Street Journal, Harvard Business Review, Inc. și Fast Company.
A fost cel mai tânăr angajat care a ajuns partener și a deținut funcția de director de marketing la Deloitte Consulting, unde a determinat recunoașterea brandului Deloitte prin cea mai mare rată de creștere din industrie.
Ca fondator și CEO al Ferrazzi Greenlight, Keith Ferrazzi se ocupă cu transformarea comportamentelor care împiedică organizații din toată lumea să-și atingă obiectivele strategice, în obiceiuri care aduc un plus de valoare pentru acționari.
Institutul Greenlight Research al firmei a demonstrat corelația dintre practicile care îmbunătățesc relațiile și succesul în afaceri, în special în ceea ce privește performanța în vânzări și eficiența echipelor într-o lume tot mai virtuală.
Cărţi de Keith Ferrazzi
Cum să construim prin networking o comunitate durabilă de colegi, parteneri, prieteni și mentori
Autor(i):
Keith Ferrazzi,
Tahl RazEditura:
PublicaColecţia:
Co-Lecția de AntreprenoriatAnul apariţiei:
2015Pagini:
456 (14x20 cm)
Preţ:
52,98 Lei
Disponibilitate:
STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.
Doriți să reușiți în viață? Să urcați pe scara succesului personal? Secretul, după spusele maestrului în networking Keith Ferrazzi, este să vă creați legături cu alte persoane. După cum a descoperit autorul încă din primii săi ani de viață, lucrul care îi diferențiază pe oamenii de succes de ceilalți este modul în care utilizează puterea relațiilor, astfel încât toată lumea să câștige.