0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Malcolm Gladwell

Cărţi de Malcolm Gladwell

Malcolm Gladwell ocupă poziţia 18 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de management Thinkers 50 – ediţia 2007 – înregistrând o urcare spectaculoasă cu 13 poziţii faţă de ediţia precedentă din 2003.

Fost reporter pentru revista The New Yorker, Malcolm Gladwell a fost inclus în anul 2005 în clasamentul celor mai influente 100 de persoane organizat de revista Time.

Între anii 1987 şi 1996 a fost reporter al Washington Post, unde a tratat subiecte precum business şi ştiinţă, devenind apoi redactor-şef al cotidianului New York City.

A absolvit Universitatea din Toronto, specializarea istorie.

Este născut în Marea Britanie, a crescut în Ontario/Canada şi locuieşte în prezent la New York.

Cartea sa „The Tipping Point“ a ocupat locul 1 în clasamentul New York Times Book Review, unde este prezentă de peste 200 de săptămâni. De curând a lansat şi ultima sa carte, Excepţionalii (Outliers).


Cărţi de Malcolm Gladwell


Ce a văzut câinele

Ce a văzut câinele. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Şi alte aventuri

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 456 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Malcolm Gladwell e un scriitor cu numeroase înzestrări. Flerul său pentru poveştile mai puţin cunoscute şi încă neistorisite îl vor face pe cititor să mormăie: „Măi să fie, nu ştiam!“ Evită temele uzate, morala ieftină şi înţelepciunea convenţională, încurajând cititorul să regândească totul, într-o lumină diferită. Unele capitole sunt adevărate capodopere ale artei eseului.

Blink

Blink. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Decizii bune în 2 secunde

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pornind de la studii de ultimă oră din domeniul neuroştiinţei şi al psihologiei pentru a demonstra că diferenţa dintre o decizie bună şi una greşită nu stă atât în volumul de informaţii cu care lucrăm, cât în capacitatea de a ne concentra asupra unor detalii esenţiale, Gladwell ne învaţă cum putem lua decizii mai bune – acasă, la birou şi în viaţa de zi cu zi.

Excepţionalii (Outliers)

Excepţionalii (Outliers). Editura Publica
CumpărDetalii carte

Povestea succesului

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Poveştile despre cei care au un foarte, foarte mare succes se învârt în jurul inteligenţei şi ambiţiei. În Excepţionalii, Malcolm Gladwell spune că adevărata explicaţie e cu totul alta, iar dacă vrem să înţelegem cum se ajunge atât de departe, ar trebui să ne luăm timp să cunoaştem tot ce ţine de contextul acestor oameni: familia, locul unde au copilărit, data naşterii.

The Tipping Point

The Tipping Point. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporţii

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„The Tipping Point“ oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.

David şi Goliat

David şi Goliat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Outsideri, inadaptaţi şi arta luptei cu gigantii

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 312 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„David şi Goliat“ este o carte despre ceea ce se întâmplă atunci când oameni obişnuiţi dau piept cu giganţii. Prin „giganţi“ înţeleg adversari puternici de orice fel – de la armate şi războinici grozavi până la dizabilitate, nenoroc şi asuprire.

Design of Business

Design of Business. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 184 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook.

Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor.