0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Martin Lindstrom

Cărţi de Martin Lindstrom

Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectaţi specialişti în marketing din lume.

Prin intermediul agenţiilor LINDSTROM, BRAND SENSE şi BUYOLOGY INC., Martin Lindstrom oferă consultanţă unor companii precum McDonald`s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft şi GlaxoSmithKline.

A avut apariţii în paginile unor publicaţii ca Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post şi a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious şi Harvard Business Review.

Cartea sa, „Branduri senzoriale“, a fost declarată de către Wall Street Journal drept una din cele mai bune zece cărţi de marketing publicate vreodată.


Cărţi de Martin Lindstrom


Small DATA

Small DATA. Editura
CumpărDetalii carte

Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Alăturaţi-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm şi care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendinţele noastre de consumatori, precum şi despre comportamentul uman.

Buyology

Buyology. Editura
CumpărDetalii carte

Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.