0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Martin Lindstrom

Cărţi de Martin Lindstrom

Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectați specialiști în marketing din lume.

Prin intermediul agențiilor LINDSTROM, BRAND SENSE și BUYOLOGY INC., Martin Lindstrom oferă consultanță unor companii precum McDonald’s Corporation, Procter & Gamble, Microsoft și GlaxoSmithKline.

A avut apariții în paginile unor publicații ca Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post și a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious și Harvard Business Review.

Cartea sa, „Branduri senzoriale“, a fost declarată de către Wall Street Journal drept una din cele mai bune zece cărți de marketing publicate vreodată.


Cărţi de Martin Lindstrom


Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cât de multe știm despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influențează cu adevărat în talmeș-balmeșul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse.

Small DATA

Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Alăturați-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm și care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre comportamentul uman.