0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Mihai Dragnea

Cărţi de Mihai Dragnea

Mihai Dragnea are peste 9 ani de experiență în Customer Retention și 11 ani de experiență profesională în companii de vârf din Telecom, Banking & IT.

Este doctorand în Cibernetică și Statistică – Statistică Informațională cu aplicații în deciziile de marketing-management, la Academia de Studii Economice din București.

A predat primele cursuri de Customer Retention din România la Academia de Studii Economice din București, în cadrul cursurilor „Modele Econometrice.“

A fost invitat să predea cursuri de Customer Retention la Școala Națională de Studii Politice și Administrative la cursurile masterului în Social Media & Online Marketing.

Expert în Retention Marketing, cu experiență puternică în dezvoltarea și execuția strategiilor globale de Customer Retention.

A absolvit studiile universitare de masterat la Școala Națională de Studii Politice și Administrative, în cadrul programului „Brand Management & Comunicare Corporatistă“, cu lucrarea de disertație intitulată „Influența strategiilor de reținere a clienților asupra adaptabilității organizațiilor inteligente “.

Este certificat în Digital Marketing și pasionat de tot ceea ce înseamnă comunicare.

Speaker la Customer Experience Forum (edițiile 2013 & 2014), Mobile Advertising Congress (2014) și moderator al conferințelor „Customer Care Conference“ (edițiile 2014 & 2015).


Cărţi de Mihai Dragnea


This is retention

This is retention. Editura All
CumpărDetalii carte

Prima carte din România despre păstrarea clienților

Autor(i): Mihai Dragnea
Editura: All
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 160 (13x20 cm)
Preţ: 26,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Aceasta este prima carte din România despre păstrarea clienților.

Nu este o biblie în domeniu, dar este necesară pentru oricine vrea să păstreze un client.