0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Mihai Dragnea

Cărţi de Mihai Dragnea

Mihai Dragnea are peste 9 ani de experienţă în Customer Retention şi 11 ani de experienţă profesională în companii de vârf din Telecom, Banking & IT.

Este doctorand în Cibernetică şi Statistică – Statistică Informaţională cu aplicaţii în deciziile de marketing-management, la Academia de Studii Economice din Bucureşti.

A predat primele cursuri de Customer Retention din România la Academia de Studii Economice din Bucureşti, în cadrul cursurilor „Modele Econometrice.“

A fost invitat să predea cursuri de Customer Retention la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative la cursurile masterului în Social Media & Online Marketing.

Expert în Retention Marketing, cu experienţă puternică în dezvoltarea şi execuţia strategiilor globale de Customer Retention.

A absolvit studiile universitare de masterat la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, în cadrul programului „Brand Management & Comunicare Corporatistă“, cu lucrarea de disertaţie intitulată „Influenţa strategiilor de reţinere a clienţilor asupra adaptabilităţii organizaţiilor inteligente “.

Este certificat în Digital Marketing şi pasionat de tot ceea ce înseamnă comunicare.

Speaker la Customer Experience Forum (ediţiile 2013 & 2014), Mobile Advertising Congress (2014) şi moderator al conferinţelor „Customer Care Conference“ (ediţiile 2014 & 2015).


Cărţi de Mihai Dragnea


This is retention

This is retention. Editura
CumpărDetalii carte

Prima carte din România despre păstrarea clienţilor

Autor(i): Mihai Dragnea
Editura: All
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 160 (13x20 cm)
Preţ: 26,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este prima carte din România despre păstrarea clienţilor.

Nu este o biblie în domeniu, dar este necesară pentru oricine vrea să păstreze un client.