0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Muşata-Dacia Bocoş

Cărţi de Muşata-Dacia Bocoş

Muşata-Dacia Bocoş este profesor univ. dr. la Departamentul de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei a Universităţii „Babeş‑Bolyai“ din Cluj‑Napoca şi coordonator de doctorat în domeniul „Ştiinţe ale educaţiei“.

Principalele domenii de activitate ştiinţifică sunt didactică generală, teoria curriculumului, managementul curricular, didactica disciplinelor pedagogice, cercetarea pedagogică.

Dintre cărţile sale, amintim: Instruire interactivă. Repere pentru reflecţie şi acţiune (2002), Teoria şi practică cercetării pedagogice (2003, 2005, 2007), Didactica disciplinelor pedagogice. Un cadru constructivist (2007).

A colaborat la realizarea cărţilor: Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor (2007), Fundamentele pedagogiei. Teoria şi metodologia curriculumului. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor (2008), Management curricular (2013).

A coordonat, în colaborare, următoarele cărţi: Tratat de didactică modernă (2009), Abordarea integrată a conţinuturilor curriculare. Particularizări pentru învăţământul primar (2012).


Cărţi de Muşata-Dacia Bocoş


Instruirea interactivă

Instruirea interactivă. Editura
CumpărDetalii carte

Ghidul profesorului

Autor(i): Prof. univ. dr. Muşata-Dacia Bocoş
Editura: Polirom
Colecţia: Profesorul de succes
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 472 (16x23 cm)
Preţ: 39,95 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Practicile educative moderne pun din ce în ce mai mult accent pe activizare, considerată premisa unei instruiri şi formări eficiente.

Cartea oferă repere teoretice şi aplicative uşor de preluat, de adaptat şi de utilizat în practicile participative, prezentând elemente operaţionale de pedagogie activ şi interactivă, designuri curriculare activizante, comentarii şi sugestii didactice.

Informaţiile de ultimă oră, ilustrate cu numeroase exemple practice concepute de…