0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Nance Guilmartin

Cărţi de Nance Guilmartin

De patru ori câştigătoare a Premiului Emmy, Nance Guilmartin este coach pentru manageri, consultant, profesor şi autoarea cărţii „Cuvinte care vindecă“, apărută la Editura Trei. În calitate de director la Westinghouse Broadcasting a lansat programul naţional Şoferul desemnat şi campaniile De dragul copiilor şi E vremea să-ţi pese, impulsionând soluţionarea problemelor comunităţii în peste 100 de oraşe.

A fost secretar de presă al fostului senator american Paul Tsongas şi redactor-editor la CBS News Radio. Nance Guilmartin este membră al Centrului Internaţional pentru Leadership Florida, unde predă programul de formare pentru manageri Femei în mişcare.


Cărţi de Nance Guilmartin


Cuvinte care vindecă. Ce poţi spune când nu ştii ce să spui

Cuvinte care vindecă. Ce poţi spune când nu ştii ce să spui. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Nance Guilmartin
Editura: Trei
Colecţia: Psihologie practică
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 392 (13x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

De multe ori se întâmplă să vrem să ajutăm o persoană care trece printr-o perioadă grea, dar să nu ştim ce să spunem sau cum să îi fim alături. Sau ni se poate întâmpla să ne confruntăm cu situaţia de a nu şti cum să cerem ajutorul celorlalţi sau cum să-l acceptăm. Nance Guilmartin ne oferă un ghid pentru a reuşi să-i ajutăm pe cei aflaţi în dificultate sau pentru a primi sprijin.

Puterea pauzei. Cum să fii mai eficient într-o lume solicitantă

Puterea pauzei. Cum să fii mai eficient într-o lume solicitantă. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Nance Guilmartin
Editura: Trei
Colecţia: Psihologie practică
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ normal: 26,00 Lei
Preţ redus: 19,00 Lei
Reducere: 27,00%

Disponibilitate: în 7-14 zile

Plină de relatări captivante din viaţa reală şi studii de caz, cartea „Puterea pauzei“ îi ajută pe managerii şi echipele lor, precum şi pe toţi cei interesaţi să îşi atingă obiectivele cu mai puţin stres, să ia decizii mai bune şi să muncească mai eficient împreună.