0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Richard Branson

Cărţi de Richard Branson

Richard Branson este recunoscut pentru îndrăzneala și apetitul de a iniția afaceri noi.

Din 1968 încoace a creat peste 360 de companii marca Virgin.

A debutat cu o casă de producție, Virgin Records, care promova artiști necunoscuți, dar cu potențial. Acum imperiul Virgin include cărți de credit, linii aeriene, trenuri sau agenții de turism.

Nu trebuie omise companiile înființate cu gândul la viitorul umanității și la mediul înconjurător: Virgin Health Bank (banca de stocare a materialului genetic, prelevat din ombilicul nou-născuților) și Virgin Fuels (companie al cărei obiect de activitate este descoperirea de combustibili alternativi).

Afacerile sale sunt răspândite în Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Canada, Asia, Europa și Africa de Sud.


Cărţi de Richard Branson


Regăsirea virginității

Regăsirea virginității. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Noua autobiografie

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 640 (14x21 cm)
Preţ: 75,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Regăsirea virginității“ ne duce în culisele acelor incredibile eforturi intelectuale și emoționale și ale sacrificiilor care au făcut din zborul spațial privat o realitate iminentă – chiar și după cea mai teribilă criză cu care Branson s-a confruntat vreodată.

În stilul Virgin

În stilul Virgin. Editura Publica
Detalii carte

Secrete pe care nu le înveți la nicio școală economică

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Întreaga filosofie de business a lui Richard Branson, pe care o regăsim sintetizată în interviuri și articole publicate în ultimii ani în presa de specialitate, s-a strâns în paginile acestei cărți, iar lecturarea lor este recomandată tuturor celor care cred că a învăța din sfaturile unor guru din domeniu completează cu brio educația instituționalizată.

Pierderea virginității

Pierderea virginității. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autobiografia

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 648 (14x20 cm)
Preţ: 66,47 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Richard Branson și-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management și cu birocrație minimă.

Screw it, let`s do it

Screw it, let`s do it. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Lecții din școala vieții

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 208 (14x20 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Screw it, Let`s do it“ este o atitudine. Este atitudinea care îl caracterizează pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson îi plac provocările și le răspunde cu curaj. „Screw It, Let`s Do It“ înseamnă să crezi că poți face un lucru, chiar dacă alții sunt sceptici. Trebuie doar să încerci și iar să încerci, până când reușești.

The Virgin Way

The Virgin Way. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să asculți, să înveți, să râzi și să conduci

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 360 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „The Virgin Way – Cum să asculți, să înveți, să râzi și să conduci“ cuprinde unele dintre cele mai pertinente sfaturi ale lui Richard Branson, oferite în urma experiențelor și întâmplărilor care l-au făcut unul dintre cei mai cunoscuți și respectați antreprenori.

Afacerile, pentru oameni

Afacerile, pentru oameni. Editura Publica
Detalii carte

Screw business as usual

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


În această carte voi arăta de ce lucrurile trebuie să se schimbe – din ce trebuie să se schimbe și în ce trebuie să se schimbe.

Până acum, afacerile sau capitalismul în general au fost un mijloc de a face bani pentru directorii companiilor și pentru acționari, rareori un mijloc de a face bine.

Mijloacele prin care au fost făcuți banii nu sunt atât de importante ca rezultatul final: răul care poate fi făcut omenirii și mediului înconjurător.