0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Robert B. Cialdini

Cărţi de Robert B. Cialdini

Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universitatea de Stat din Arizona.

De asemenea, este și președintele companiei Influence at Work.

Harvard Business Review l-a numit „cel mai bun cercetător din domeniul influenței“.

Cartea sa, „Influence: Science and Practice“ a fost prezentată de revista de Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece cărți de marketing din toate timpurile, fiind publicată în 28 de limbi.

Este bestseller New York Times, vândut în peste două milioane de exemplare.


Cărţi de Robert B. Cialdini


Marile detalii

MICI schimbări generează MARI influențe

Autor(i): Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 352 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Scrisă sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observații din domeniul științei persuasiunii, cartea „Marile DETALII“ este un ghid indispensabil pentru oricine dorește să influențeze comportamentul altora într-un mod eficient și etic.

Pre-suasiune

O metodă revoluționară de a influența și de a convinge

Autor(i): Robert B. Cialdini
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 456 (14x21 cm)
Preţ: 65,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării“, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască.