0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Sergio Zyman

Cărţi de Sergio Zyman

Sergio Zyman este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola Company și autorul bestseller-ului „The End of Marketing As We Know it“.

Zyman a fondat și condus Zyman Marketing Group, o firmă de top în domeniul consultanței strategice, al aplicațiilor software și al resurselor educaționale.

Printre clienți se numără Dell, Kelloggs, McDonald’s, Sanofi-Aventis și Vodafone.

Sergio Zyman este în prezent Vice-Președinte al firmei de consultanță în domeniul IT, Broadchoice, având clienți precum Cisco Systems, AT&T sau British Telecom.


Cărţi de Sergio Zyman


Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm

Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătățește situația actuală, ci chiar o înrăutățește.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veți afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis și ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veți afla cum să vă analizați eforturile, cum să vă cuantificați rezultatele, să inter-relaționați cu clienții și ce să faceți pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de față.