0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Sergio Zyman

Cărţi de Sergio Zyman

Sergio Zyman este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola Company şi autorul bestseller-ului „The End of Marketing As We Know it“.

Zyman a fondat şi condus Zyman Marketing Group, o firmă de top în domeniul consultanţei strategice, al aplicaţiilor software şi al resurselor educaţionale.

Printre clienţi se numără Dell, Kelloggs, McDonald`s, Sanofi-Aventis şi Vodafone.

Sergio Zyman este în prezent Vice-Preşedinte al firmei de consultanţă în domeniul IT, Broadchoice, având clienţi precum Cisco Systems, AT&T sau British Telecom.


Cărţi de Sergio Zyman


Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.