Shawn Doyle este speaker certificat, specializat în procesul de învățare și dezvoltare, pasionat de potențialul uman și adept al conceptului de perfecționare continuă.
În ultimii 22 de ani, s-a dedicat dezvoltării și implementării programelor de pregătire pentru formarea echipelor, comunicare, creativitate și leadership.
Programele de pregătire ale lui Shawn ajută angajații să devină mai eficienți atât pe plan profesional, cât și în viața de zi cu zi.
Printre clienții lui se număra numeroase companii din topul Fortune500.
Deține mai multe premii și diplome de onoare și este autorul a zece cărți inspiraționale.
Cărţi de Shawn Doyle
10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților
Autor(i):
Lauren Anderson,
Shawn DoyleEditura:
AmalteaColecţia:
Antreprenoriat și afaceriAnul apariţiei:
2016Pagini:
185 (13x20 cm)
Preţ:
35,00 Lei
Disponibilitate:
în 7-14 zile
Indiferent că deții o firmă mică, că ești managerul unui departament de relații cu clienții sau că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față îți va arăta cum să fii mult mai performant și să îți transformi clienții în adevărați fani.