Stephen J. Dubner a fost editor și jurnalist pentru The New York Times și a predat engleza la Columbia University. E autorul cărților „Choosing My Religion“ și „Confessions of a Hero-Worshiper“, dar și al unei cărți pentru copii, „The Boy With Two Belly Buttons“.
În 2009, Levitt și Dubner au fondat compania de consultanță și acte caritabile The Greatest Good . Revista Time i-a inclus în ediția din 2006 a topului „Cei 100 de oameni care ne schimbă lumea“.
Cărţi de Stephen J. Dubner
Răcirea globală, patriotismul prostituatelor și motivele pentru care teroriștii-kamikaze ar trebui să-și facă asigurare de viață
Autor(i):
Stephen J. Dubner,
Dr. Steven D. Levitt,
Editura:
PublicaAnul apariţiei:
2010Pagini:
320 (14x20 cm)
Preţ:
52,98 Lei
Disponibilitate:
STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.
Pentru Dubner și Levitt, economia nu este doar o disciplină care se studiază în universități, nici simplă explicație matematică. Economia este pentru ei una dintre dimensiunile lumii în care trăim zi de zi și din acest motiv au optat pentru „freakonomie“, adică pentru reabilitarea banalului prin apelul la bizarerii statistice și logice.
Autorii cărții „Freakonomics“ ne îndeamnă să gândim diferit
Autor(i):
Stephen J. Dubner,
Dr. Steven D. Levitt,
Editura:
PublicaAnul apariţiei:
2014Pagini:
256 (14x20 cm)
Preţ:
37,57 Lei
Disponibilitate:
în stoc
„Gândește ca un trăznit“ este o carte care opune gândirea critică prejudecăților. Fie că doriți să vă destindeți, fie că doriți să exersați mușchiul gândirii critice, cartea de față răspunde acestor deziderate într-o manieră antrenantă, bogat ilustrată cu exemple și ușor de implementat.
Și alte 131 de idei trăsnite și polemici bine intenționate
Autor(i):
Stephen J. Dubner,
Dr. Steven D. Levitt,
Editura:
PublicaAnul apariţiei:
2016Pagini:
344 (20x14 cm)
Preţ:
45,00 Lei
Disponibilitate:
STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.
La zece ani de la publicarea primei ediții a cărții Freakonomics, Steven D. Levitt și Stephen J. Dubner le oferă soluția perfectă milioanelor de cititori care adoră perspectiva Freakonomics: „Când să jefuiești o bancă“, o antologie a unora din cele peste 8 000 de articole postate pe cel mai captivant blog din lume, de popularizare a economiei.