0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Steve J. Martin

Cărţi de Steve J. Martin

Steve J. Martin este directorul companiei Influence at Work din Marea Britanie.

Activitatea sa este prezentată în publicații precum New York Times, Los Angeles Times și Wired.

Editorialele sale pe teme de afaceri, cu apariții regulate, din revistele care apar în Harvard Business Review și în revista companiei British Airways, sunt citite de peste 2,5 milioane de oameni în fiecare lună.


Cărţi de Steve J. Martin


Marile detalii

MICI schimbări generează MARI influențe

Autor(i): Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 352 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Scrisă sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observații din domeniul științei persuasiunii, cartea „Marile DETALII“ este un ghid indispensabil pentru oricine dorește să influențeze comportamentul altora într-un mod eficient și etic.