0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă autori
  3. Cărţi de Walter Isaacson

Cărţi de Walter Isaacson

Walter Isaacson este CEO-ul Institutului Aspen; anterior acestei funcţii ocupând poziţia de preşedinte al trustului media CNN şi editor al prestigioasei publicaţii Time Magazine.

De asemenea, este autorul biografiilor „Einstein: His Life and Universe“ (2008), „Benjamin Franklin: An American Life“ (2004) şi „Kissinger: A Biography“ (2005), cărţi care s-au bucurat atât de recunoaşterea criticilor, cât şi de un mare succes la public.


Cărţi de Walter Isaacson


Leonardo da Vinci

Leonardo da Vinci. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 624 (16x23 cm)
Preţ: 99,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

A citi această biografie magnifică a lui Leonardo da Vinci înseamnă a face o călătorie prin viaţa şi opera uneia dintre cele mai extraordinare fiinţe umane din toate timpurile, în compania celui mai şarmant, informat şi intuitiv ghid imaginabil. Walter Isaacson este deopotrivă un adevărat savant şi un scriitor fascinant. Şi ce bogăţie de învăţăminte în aceste pagini.

Inovatorii

Inovatorii. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum a creat revoluţia digitală un grup de hackeri, genii şi tocilari

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 576 (16x23 cm)
Preţ: 72,25 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Publicată după succesul biografiei lui Steve Jobs, cartea „Inovatorii“ este povestea revelatoare a oamenilor care au creat computerul şi internetul, o istorie de referinţă a revoluţiei digitale şi un ghid indispensabil al modului în care apare inovaţia.

Steve Jobs - biografia autorizată

Steve Jobs - biografia autorizată. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 664 (16x23 cm)
Preţ: 81,88 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Steve Jobs ştia că cea mai bună cale de a crea valoare în secolul XXI rezidă în conectarea creativităţii cu tehnologia, aşa că a construit o companie în cadrul căreia salturile imaginaţiei s-au îmbinat cu remarcabile reuşite din domeniul ingineriei. El şi colegii săi de la Apple au fost capabili să gândească diferit: nu au contribuit doar la dezvoltarea unor produse superioare din punct de vedere tehnologic, ci au creat dispozitive complet noi şi servicii despre care consumatorii nici măcar nu ştiau că au nevoie.