Bernadette Jiwa este o autoritate mondială în ceea ce privește rolul poveștilor în afaceri, în domeniul inovației și al marketingului.
Activitatea ei înseamnă consiliere, consultanță și conferințe dedicate antreprenorilor, oamenilor de afaceri și brandurilor globale (cum sunt EA, LinkedIn, Zappos sau Adidas).
A scris șase cărți de mare succes despre marketing și brand storytelling.
A fost numită de Smart Company unul dintre gânditorii de top ai anului 2018. Consiliază și ține discursuri pentru antreprenorii și liderii de afaceri care vor să construiască branduri semnificative.
Blogul lui Bernadette, TheStoryofTelling.com, a fost votat în 2012 cel mai bun blog australian de afaceri.
În 2013, 2014 și 2016 a fost ales de Smart Company unul dintre cele mai bune 20 de bloguri din lume.
Cartea sa „Meaningful“ a fost desemnată de revista Inc. una dintre cele mai bune cărți de afaceri ale anului 2015.
A ajuns pe lista celor mai buni 100 de experți în branding pe care să-i urmărești pe Twitter și a ținut un discurs în cadrul conferinței TEDxPerth despre „Secretul răspândirii ideilor“.
Cărţi de Bernadette Jiwa
Cum să-ți transformi instinctele de zi cu zi în idei revoluționare
Autor(i):
Bernadette JiwaEditura:
PublicaAnul apariţiei:
2018Pagini:
208 (14x21 cm)
Preţ:
39,00 Lei
Disponibilitate:
în 7-14 zile
Plină de povești de succes, exerciții de introspecție și sugestii de luat notițe, „Intuiția“ este ghidul indispensabil, care te va ajuta să îți dezvolți potențialul unic și să îți descoperi ideile câștigătoare.