În competiție cu norocul
Povestea inovării și a deciziei clientului
Autor(i): Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. DuncanEditura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 344 (20x14 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Christensen a revoluționat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptivă – o metodă de a prevedea modul în care pot reacționa competitorii la diferite tipuri de inovare.
În cartea de față, el cercetează cealaltă latură a problemei: ce anume determină creșterea și cum poate fi generată aceasta.
Christensen și coautorii săi susțin că orice manager își poate îmbunătăți lista de inovații profitabile, creând produse pe care clienții își vor dori nu doar să le angajeze, ci și să plătească pentru ele un preț mai mare ca să le poată aduce în viața lor. Important este să înțeleagă ce anume îi determină pe clienți să „angajeze“ un produs sau un serviciu.
Teoria sarcinilor dă speranțe noi de creștere companiilor nemulțumite de faptul că strădaniile lor rămân în voia norocului. Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referință al autorilor, explicând pe larg și cuprinzător teoria, argumentând motivele pentru care este predictivă și, cel mai important, arătând cum poate fi folosită pentru a îmbunătăți inovarea în realitatea practică.
Această carte despre inovație, scrisă de Clayton Christensen, este o lectură obligatorie la Netflix.
Pentru că îl admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerăbdător să citesc „În competiție cu norocul“, iar așteptările nu mi-au fost înșelate. Această carte are potențialul să schimbe modul în care privim inovația. Pentru că este interesantă și foarte bine scrisă, m-a făcut să mă gândesc serios la modul în care se dezvoltă Khan Academy. O recomand cu căldură.Salman Khan, fondator și CEO al Khan Academy, autorul cărții „O singură școală pentru toată lumea“.
Această carte m-a învățat foarte multe despre cum poți privi inovația. Mi-a lărgit orizonturile și m-a făcut să mă gândesc la inovația din propria companie. Este o carte care merită citită de oricine este interesat de supraviețuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper că ea se va dovedi o contribuție importantă pentru acest domeniu în România și că va oferi metodă și structură potențialului imens de talent și creativitate care deja există aici. Inovație care să ajute România și pe români să își atingă potențialul maxim.