0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. În competiţie cu norocul
Carte

În competiţie cu norocul

În competiţie cu norocul. Editura
CumpărDetalii carte

Povestea inovării şi a deciziei clientului

Autor(i): Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 344 (20x14 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Christensen a revoluţionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptivă – o metodă de a prevedea modul în care pot reacţiona competitorii la diferite tipuri de inovare.

În cartea de faţă, el cercetează cealaltă latură a problemei: ce anume determină creşterea şi cum poate fi generată aceasta.

Christensen şi coautorii săi susţin că orice manager îşi poate îmbunătăţi lista de inovaţii profitabile, creând produse pe care clienţii îşi vor dori nu doar să le angajeze, ci şi să plătească pentru ele un preţ mai mare ca să le poată aduce în viaţa lor. Important este să înţeleagă ce anume îi determină pe clienţi să „angajeze“ un produs sau un serviciu.

Teoria sarcinilor dă speranţe noi de creştere companiilor nemulţumite de faptul că strădaniile lor rămân în voia norocului. Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinţă al autorilor, explicând pe larg şi cuprinzător teoria, argumentând motivele pentru care este predictivă şi, cel mai important, arătând cum poate fi folosită pentru a îmbunătăţi inovarea în realitatea practică.

Această carte despre inovaţie, scrisă de Clayton Christensen, este o lectură obligatorie la Netflix.

Reed Hastings, cofondator şi CEO Netflix

Pentru că îl admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerăbdător să citesc „În competiţie cu norocul“, iar aşteptările nu mi-au fost înşelate. Această carte are potenţialul să schimbe modul în care privim inovaţia. Pentru că este interesantă şi foarte bine scrisă, m-a făcut să mă gândesc serios la modul în care se dezvoltă Khan Academy. O recomand cu căldură.Salman Khan, fondator şi CEO al Khan Academy, autorul cărţii „O singură şcoală pentru toată lumea“.

Această carte m-a învăţat foarte multe despre cum poţi privi inovaţia. Mi-a lărgit orizonturile şi m-a făcut să mă gândesc la inovaţia din propria companie. Este o carte care merită citită de oricine este interesat de supravieţuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper că ea se va dovedi o contribuţie importantă pentru acest domeniu în România şi că va oferi metodă şi structură potenţialului imens de talent şi creativitate care deja există aici. Inovaţie care să ajute România şi pe români să îşi atingă potenţialul maxim.

Steven van Groningen, Preşedinte & CEO Raiffeisen Bank