0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Intuiţia
Carte

Intuiţia

Intuiţia. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să-ţi transformi instinctele de zi cu zi în idei revoluţionare

Autor(i): Bernadette Jiwa
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 208 (14x21 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

De unde se va ivi următoarea ta idee extraordinară?

Din analiza fluxului de date brute?

Dintr-o sesiune de brainstorming corporatist?

Dintr-un focus grup cu clienţii?

Sau poate de undeva mai de aproape?

Oamenii de succes nu aşteaptă dovezi că ideea lor va merge. Au încredere în instinctul lor şi trec la treabă. În „Intuiţia“, Bernadette Jiwa îţi arată cum să controlezi puterea intuiţiei proprii ca să recunoşti oportunităţile pe care alţii le ratează şi ca să vii cu acea idee extraordinară pe care o aşteaptă lumea.

Cartea explorează intuiţiile pline de inspiraţie ale altora, de la cea care a dus la lansarea renumitului brand GoldieBlox la alta care l-a ajutat pe un doctor să reducă rata mortalităţii infantile la nivel global.

Plină de poveşti de succes, exerciţii de introspecţie şi sugestii de luat notiţe, „Intuiţia“ este ghidul indispensabil, care te va ajuta să îţi dezvolţi potenţialul unic şi să îţi descoperi ideile câştigătoare.

Cu toate că luarea deciziilor în mod informat reprezintă o abilitate de afaceri utilă, Bernadette Jiwa ne reaminteşte că instinctul şi curajul rămân superioare.

„Intuiţia“ merge şi mai departe, arătându-ţi cum să cultivi această abilitate importantă în moduri practice.

Steve Clayton, povestitor-şef la Microsoft

„Intuiţia“ aruncă lumină asupra adevăratului motor al succesului în afaceri: instinctele care locuiesc în fiecare dintre noi.

Ken Segall, autorul cărţii Think Simple

În centrul oricărei afaceri mari se află un lider cu o minte, o inimă şi un spirit curioase.

„Intuiţia“ te ajută să ajungi la aceste calităţi valoroase, dar trecute cu vederea atât de uşor, ca să îţi deblochezi cele mai îndrăzneţe idei.

Chip Conley, consilier strategic la Airbnb

Bernadette Jiwa ne reaminteşte că, dacă ne dorim să ajungem departe, trebuie să ne folosim de capacităţile noastre profund umane şi nu doar de date şi tehnologie.

Chris Bruzzo, director de marketing la Electronic Arts (EA)