0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Pierderea virginităţii
Carte

Pierderea virginităţii

Pierderea virginităţii. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autobiografia

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 648 (14x20 cm)
Preţ: 66,47 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Richard Branson şi-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management şi cu birocraţie minimă.

Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurenţa era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe pieţe unde consumatorii erau nemulţumiţi, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau.

Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracţie, aventură – toate sunt la fel de importante în viaţa lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine şi cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de poveşti, un autoportret plin de viaţă, dinamic, pe măsura autorului.

Puţini oameni din lumea afacerilor sunt atât de vii, de versaţi şi de nonconformişti ca Richard Branson. Probabil nu mai există un alt om de afaceri în preajma căruia să te simţi la fel de bine. El întruchipează mitul antreprenorului rebel şi aventurier.

Gentlemen`s Quarterly

Branson îşi poartă faima şi banii cu mare har: n-are cravate, şoferi, nu merge prin cluburi la modă. Ce-l face ieşit din comun este însăşi natura unică a ambiţiei lui. Nu e interesat de putere, cel puţin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este să se simtă cât se poate de bine…

Newsweek

Branson, care singur spune despre sine că este un aventurier-capitalist, e un „generator“ de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucrează pentru el. Şi cui i-ar veni să spună „nu“?! Branson face tot ce poate ca toată lumea să se distreze la fel de bine ca el.

Time

Cuprinsul cărţii: „Pierderea virginităţii“

  • Prolog. „La naiba! Hai s-o facem!“
  • „O familie în care am fi făcut orice unii pentru alţii“ (1950–1963)
  • „Ori ajungi la închisoare, ori ajungi milionar“ (1963–1967)
  • Virgini în afaceri (1967–1970)
  • „Sunt gata să încerc orice o dată“ (1970–1971)
  • Am primit o lecţie (1971)
  • „Simon a făcut din Virgin un loc grozav“ (1971–1972)
  • „Se intitulează Tubular Bells. N-am mai ascultat niciodată ceva asemănător“ (1972–1973)
  • „A fi opţiunea numărul doi nu înseamnă nimic“ (1974–1976)
  • „Never mind the Bollocks!“ (1976–1977)
  • „«M-am gândit să mă mut la tine», spuse Joan.“ (1976–1978)
  • Trăind pe marginea prăpastiei (1978–1980)
  • „Succesul poate veni pe neaşteptate“ (1980–1982)
  • „Vei continua numai trecând peste cadavrul meu“ (1983–1984)
  • Copiii lui Laker (1984)
  • „Era ca şi cum am fi fost legaţi de burghiul unui pickhamer enorm“ (1984–1986)
  • Cel mai mare balon din lume (1986–1987)
  • „Eram aproape sigur că o să mor“ (1987–1988)
  • „Totul era de vânzare“ (1988–1989)
  • M-am pregătit să sar (1989–1990)
  • „Cine naiba se crede Richard Branson?“ (august–octombrie 1990)
  • „Am fi avut în jur de două secunde să ne spunem ultima rugăciune“ (noiembrie 1990–ianuarie 1991)
  • Zburând în turbulenţă ianuarie–februarie (1991)
  • Jocuri murdare (februarie–aprilie 1991)
  • „Pentru Madonna, n-aş face aşa ceva“ (aprilie–iulie 1991)
  • „Dă-i în judecată pe nemernici“ (septembrie–octombrie 1991)
  • Barbarii de la poarta de îmbarcare (octombrie–noiembrie 1991)
  • „Mă fac mincinos“ (noiembrie 1991–martie 1992)
  • Victorie (martie 1992–ianuarie 1993)
  • Teritoriu virgin (1993–1998)
  • Diversitate şi adversitate (1998–2005)
  • Anexă. Grupul de companii Virgin — cronologie corporatistă
  • Provenienţa imaginilor