0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Antreprenoriat
  4. Pierderea virginității
Carte

Pierderea virginității

Autobiografia

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 648 (14x20 cm)
Preţ: 66,47 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Richard Branson și-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management și cu birocrație minimă.

Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurența era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe piețe unde consumatorii erau nemulțumiți, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau.

Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracție, aventură – toate sunt la fel de importante în viața lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine și cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de povești, un autoportret plin de viață, dinamic, pe măsura autorului.

Puțini oameni din lumea afacerilor sunt atât de vii, de versați și de nonconformiști ca Richard Branson. Probabil nu mai există un alt om de afaceri în preajma căruia să te simți la fel de bine. El întruchipează mitul antreprenorului rebel și aventurier.

Gentlemen’s Quarterly

Branson își poartă faima și banii cu mare har: n-are cravate, șoferi, nu merge prin cluburi la modă. Ce-l face ieșit din comun este însăși natura unică a ambiției lui. Nu e interesat de putere, cel puțin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este să se simtă cât se poate de bine…

Newsweek

Branson, care singur spune despre sine că este un aventurier-capitalist, e un „generator“ de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucrează pentru el. Și cui i-ar veni să spună „nu“?! Branson face tot ce poate ca toată lumea să se distreze la fel de bine ca el.

Time

Cuprinsul cărţii: „Pierderea virginității“

  • Prolog. „La naiba! Hai s-o facem!“
  • „O familie în care am fi făcut orice unii pentru alții“ (1950–1963)
  • „Ori ajungi la închisoare, ori ajungi milionar“ (1963–1967)
  • Virgini în afaceri (1967–1970)
  • „Sunt gata să încerc orice o dată“ (1970–1971)
  • Am primit o lecție (1971)
  • „Simon a făcut din Virgin un loc grozav“ (1971–1972)
  • „Se intitulează Tubular Bells. N-am mai ascultat niciodată ceva asemănător“ (1972–1973)
  • „A fi opțiunea numărul doi nu înseamnă nimic“ (1974–1976)
  • „Never mind the Bollocks!“ (1976–1977)
  • „«M-am gândit să mă mut la tine», spuse Joan.“ (1976–1978)
  • Trăind pe marginea prăpastiei (1978–1980)
  • „Succesul poate veni pe neașteptate“ (1980–1982)
  • „Vei continua numai trecând peste cadavrul meu“ (1983–1984)
  • Copiii lui Laker (1984)
  • „Era ca și cum am fi fost legați de burghiul unui pickhamer enorm“ (1984–1986)
  • Cel mai mare balon din lume (1986–1987)
  • „Eram aproape sigur că o să mor“ (1987–1988)
  • „Totul era de vânzare“ (1988–1989)
  • M-am pregătit să sar (1989–1990)
  • „Cine naiba se crede Richard Branson?“ (august–octombrie 1990)
  • „Am fi avut în jur de două secunde să ne spunem ultima rugăciune“ (noiembrie 1990–ianuarie 1991)
  • Zburând în turbulență ianuarie–februarie (1991)
  • Jocuri murdare (februarie–aprilie 1991)
  • „Pentru Madonna, n-aș face așa ceva“ (aprilie–iulie 1991)
  • „Dă-i în judecată pe nemernici“ (septembrie–octombrie 1991)
  • Barbarii de la poarta de îmbarcare (octombrie–noiembrie 1991)
  • „Mă fac mincinos“ (noiembrie 1991–martie 1992)
  • Victorie (martie 1992–ianuarie 1993)
  • Teritoriu virgin (1993–1998)
  • Diversitate și adversitate (1998–2005)
  • Anexă. Grupul de companii Virgin — cronologie corporatistă
  • Proveniența imaginilor