0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Călătorii
  3. Paturi de împrumut
Carte

Paturi de împrumut

Paturi de împrumut. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Confesiuni nechibzuite despre hoteluri, ponturi şi aşa-zisa ospitalitate

Autor(i): Jacob Tomsky
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 298 (13x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Să lăsaţi bacşiş întotdeauna. Dacă nu faceţi asta, purtaţi-vă foarte frumos. Iar dacă nu reuşiţi să faceţi nici una, nici alta ar trebui să va gândiţi serios să schimbaţi periuţa de dinţi în fiecare dimineaţă. E doar unul dintre sfaturile pe care Jacob Tomsky ni le oferă în cel mai pur stil gonzo în urma experienţei sale de recepţioner la unele dintre cele mai luxoase hoteluri din New Orleans şi New York.

De la perspectiva unui simplu uşier până la cea de lucrător nevăzut din spatele uşilor închise, Tomsky demască maşinăria şi maşinaţiile care stau în spatele hotelurilor de lux şi consiliază potenţialii oaspeţi pe cine şi cum trebuie să perie pentru a obţine cele mai bune servicii.

Informativă şi temperat desfrânată, „Paturi de împrumut“ este o amuzantă privire pe furiş aruncată industriei hoteliere şi un inventar al ponturilor pe care trebuie să le ştie oricine se cazează vreodată într-un hotel.

Din New Orleans până la New York, am jucat după regulile hotelurilor şi am învăţat toate secretele industriei. Şi pentru că nu îmi mai pasă, obiectivul meu este să vă ofer câteva sfaturi simple, nepublicate până acum.

Vreţi să vă cazaţi după ora permisă? Vreţi servicii mai bune? Există modalităţi uşoare (majoritatea legale!) prin care să obţineţi ce vreţi de la un hotel, fără nicio bătaie de cap.

Totul ţine de detalii – de ce aveţi nevoie, de persoana cu care trebuie să vorbiţi, de cum ar trebui să vorbiţi, de bacşişul pe care trebuie să-l oferiţi pentru asta.

Vreţi să anulaţi rezervarea fără să plătiţi penalizări? Nicio problemă.

Poate că vreţi doar să fiţi trataţi cu atenţie şi respect? Vă înţeleg perfect, dragi oaspeţi! Haideţi, calmaţi-vă, fiinţe fragile… luaţi-mi mâna… bun… aşa… acum puneţi nişte bani în ea… foarte bine… mulţumesc.

Aşa arată o tranzacţie corectă în industria hotelieră.

Lucrând în industria hotelieră, sunt peste tot, dar în acelaşi timp nicăieri. Nu am nume… mă demască doar nenorocitul ăla de ecuson.

Jacob Tomsky