0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Dezvoltare personală
  3. Cărți: Comunicare
  4. Arta influențării fără manipulare
Carte

Arta influențării fără manipulare

Coperta cărții: Arta influențării fără manipulare – Cum să schimbi gândirea celorlalți într-un mod etic, empatic și eficient de la editura BusinessTech.
Cartea: Arta influențării fără manipulare – Cum să schimbi gândirea celorlalți într-un mod etic, empatic și eficient
Autor: Rob Jolles
Editura: BusinessTech
Cumpăr

Cum să schimbi gândirea celorlalți într-un mod etic, empatic și eficient

Autor(i): Rob Jolles
Editura: BusinessTech
Anul apariţiei: 2020
Pagini: 224 (13x20 cm)
ISBN:9786068709178
Preţ: 49,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Convinge, nu împinge!

Oamenii au tendința naturală de a se opune schimbării, iar această carte definește dar procesul prin care putem transforma gândirea oamenilor (atât a celorlalți, cât și propria gândire) și se constituie într-un ghid pentru a influența schimbări comportamentale folosind cele mai potrivite tactici.

Cu siguranță cunoști și tu o mulțime de oameni care au nevoie să facă o schimbare și, în ciuda eforturilor tale cel mai bine intenționate, ei opun rezistență. Acești „ei“ pot fi șeful, subordonatul, colegul, partenerul de afaceri sau de viață, copilul, educatorul, părinții, vecinii, prietenii etc.

În calitate de vânzător, tată, prieten și consultant, Rob Jolies cunoaște prea bine acest scenariu.

Bazându-se pe experiența sa de mare succes în vânzări și pe decenii de cercetare, el a pus la punct și îți prezintă un proces simplu, repetabil, previzibil și etic care îți va permite să îi ghidezi pe ceilalți să descopere singuri ce și de ce trebuie să schimbe.

Indiferent dacă speri să finalizezi mai multe vânzări sau să-ți îmbunătățești relațiile, sfaturile înțelepte ale lui Jolles – ilustrate cu o mulțime de povești uneori amuzante și alteori răscolitoare, dar întotdeauna clarificatoare – te vor ajuta să te asiguri că schimbarea gândirii altcuiva nu este nicioodată un act de corecție, ci mai degrabă unul de grijă și compasiune.

Vei afla de ce oamenii evită schimbarea și au nevoie de asistență când vine vorba de a-și schimba obiceiurile

Vei putea privi în mintea celor care se luptă cu schimbarea și vei putea analiza de ce se opun schimbării. Vei afla și când au o mai mare tendință de a se opune schimbării

Vei studia procesul prin care câștigi încrederea celorlalți, modelul pentru schimbare și procesul prin care poți crea un sentiment al urgenței.

Vei învăța cum să inițiezi o conversație, cum s-o închei și cum să tratezi obiecțiile și conflictele în cadrul unei conversații.

Vei putea adapta capacitatea de influențare a situațiilor unice care îți ies în cale în care este nevoie de persuasiune.

Testul final al procesului de învățare nu este să vezi dacă ai înțeles ce ai învățat, ci dacă poți să aplici ce ai învățat și asta într-un mod repetabil, previzibil și măsurabil. Datorită acestei cărți, vei fi echipat să faci exact aceste lucruri.

Cartea „Arta influențării fără manipulare“ îi instruiește pe ctitori cum să schimbe gândirea celorlalți într-un mod etic, empatic și eficient. Dacă și tu vrei să înveți să schimbi gândirea oamenilor în modul corect, exact această carte trebuie s-o citești.

Ken Blanchard, coautor al lucrărilor „Manager la minut“ și „Trust Works“!

Deopotrivă aplicabilă în viața personală și în afaceri, „Arta influențării fără manipulare“ oferă o perspectivă unică asupra modului în care poți să determini schimbări pozitive în relațiile personale și de afaceri. Învață în timp ce te distrezi datorită stilului de scriere marcat de personalitatea efervescentă a lui Rob.

Tom Ziglar, Președinte al Ziglar Inc., fiul lui Zig Ziglar

Cuprinsul cărţii: „Arta influențării fără manipulare“

  • Prefață
    • Trebuie să fie aplicabile tuturor
      • Este doar o chestiune de stil
    • Trebuie să fie etice
    • Trebuie să fie măsurabile
      • Identificarea unui mod de măsurare adecvat
    • Trebuie să fie ceva în care tu să crezi
  • Schimbând gândirea unui om îi poți schimba viața
    • Consecințe inevitabile
    • Nu este un pitch
      • O criză de încredere
    • Încă o povestire din vânzări
      • Părinții lui Dave
  • Pătrunde în mintea celor pe care vrei să-i schimbi
    • Ciclul deciziei
    • Etapa satisfacției
      • Prima casă
    • Etapa recunoașterii problemei
      • Mici necazuri în Paradis
      • Necazuri din ce în ce mai mari în Paradis
      • Doar o linie pe nisip
    • Etapa criteriilor
      • Picătura care varsă paharul
      • Problemele determină necesitățile
    • Etapa investigațiilor
      • În căutarea liniștii
    • Etapa selecției
      • Factorul declanșator
    • Etapa reconsiderării
      • Remușcările cumpărătorului
      • Procesul continuă
  • Câștigarea încrederii
    • Cea mai veche lecție despre încredere
      • Tata-socrul
    • Bătălia pentru cunoștințe
    • A doua cea mai veche lecție despre încredere
      • Întrebările deschise
      • Întrebările închise
      • Declarație
    • Dacă nu reții nimic altceva
    • Cei patru pași ai procesului de câștigare a încrederii
      • Nu poți să-ți exerciți influența dacă nu câștigi mai întâi încrederea
    • Studiu de caz
    • Cazul motociclistului prost îndrumat
      • Arta câștigării încrederii
    • Pune întrebări deschise
      • Cea mai bună întrebare pe care am auzit-o vreodată
    • Asculta activ
    • Pune întrebări bine țintite
    • Totul începe cu a ști spre ce țintești
    • Evită problemele
      • Aplicarea celor patru etape pentru câștigarea încrederii
  • Modelul pentru schimbarea gândirii celorlalți
    • Vă rog urați-i bun venit… celui care zgândărește rănile oamenilor
    • Cazul investițiilor financiare făcute superficial
      • Modelul pentru schimbarea gândirii celorlalți
      • Pasul 1: Identifică problema
      • Instrumente de identificare
      • „Obiectez, onorată instanță, influențează martorul“
    • Așteptând să sune telefonul
      • Pasul 2: Dezvoltă problema
      • Instrumente de dezvoltare
      • Când ai îndoieli, aruncă un „Și?“
      • Pasul 3: Evaluează impactul problemei
    • Este cruzime sau compasiune?
      • Gândește ca un psihoterapeut
      • Din lipsa unui cui
      • Călătoria cu „Vinnie-Mobilul“
      • Din lipsa unei mașini un pic mai mari
      • Instrumente pentru evaluarea impactului
    • O perspectivă pozitivă
      • Consecințele sunt un factor de motivație foarte puternic
  • Angajamentul pentru schimbare
    • Cea mai importantă întrebare care este mereu evitată
    • Trei cuvinte cu lipici
    • Mitul 1
    • Mitul 2
    • Instructorul care a trecut de partea întunecată
    • Mitul 3
    • Mitul 4
    • Cazul conflictelor pentru temele de casă
    • Metoda sumară pentru obținerea angajamentului
    • Pasul 1: Confirmarea beneficiilor
    • Pasul 2: Cere un angajament
    • Gândește-te din timp
      • Cere un angajament
    • Pasul 3: Discută logistica
    • Pasul 4: Oferă reasigurări
    • Cel mai neglijat pas la încheierea tranzacției
    • Reasigurări
  • Inițierea schimbării
    • Cazul rutinei în relație
      • Inițierea schimbării
      • Pasul 1: Introducerea
      • Pasul 2: Cârligul
    • Scenariul unu
    • Scenariul doi
      • Pasul 3: Procedura
      • Pasul 4: Durata conversației
    • Scrie pe hârtie
    • O frază de deschidere pentru orice ocazie?
    • Când lucrurile devin dure
    • Primele cinci cuvinte
    • Cu valoarea, fără valoare
      • Când orice altceva dă greș
    • Fii atent la cuvintele care se vor impresionante
      • Cuvinte impresionante
      • Înlocuitori
  • „Obiectez“
    • De ce obiectează oamenii
      • Motivul 1: Teama de schimbare
      • Motivul 2: Nu există o nevoie
      • Motivul 3: Nu este nicio grabă
    • Cazul unei dificultăți de management
      • Tratarea obiecțiilor
    • Patru pași pentru a trata obiecțiile
      • Pasul 1: Clarifică obiecția
        • Motivul 1: Ajungi la obiecția reală
        • Motivul 2: Eviți să pari agresiv
        • Motivul 3: Eviți să vorbești prea mult
      • Clarificarea
      • Pasul 2: Recunoaște obiecția
      • Pasul 3: Răspunde obiecției
    • Neînțelegerile
      • „Ei simt, eu am simțit, eu am aflat“
    • Obstacolele
      • Pasul 4: Confirmă că te-ai ocupat de obiecție
      • Confirmarea
    • Lovitura supremă: „costă prea mult!“
      • „CTD“ pentru periuța mea de dinți
  • Cum să-ți schimbi propriul mod de gândire
    • O Listă strategică de verificare
      • În ce stadiu al ciclului deciziei se află persoana pe care vrei s-o influențezi?
      • Care pas ar fi cel mai important?
      • Ce pas ar fi mai puțin important?
      • Ce puncte slabe și ce puncte forte anticipezi la poziția ta?
      • Ce obiecții anticipezi?
      • Ce ajustări vei face pentru deschiderea conversației?
      • Ce adaptări să faci în funcție de personalitatea interlocutorului?
    • Nu este vorba despre mine, este vorba despre tine
    • Și în final
      • A câștiga este singurul lucru care contează?
  • Cine sunt eu? Un „pov-em“ de Rob Jolles
  • Fișă de lucru
  • Anexă la „Influențare fără manipulare“
  • Mulțumiri
  • Despre autor
  • Despre editură
  • Final