0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Comunicare
  4. Interfeţe mai inteligente
Carte

Interfeţe mai inteligente

Interfeţe mai inteligente. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Modalităţi surprinzătoare de a influenţa şi perfecţiona comportamentul din mediul online

Autor(i): Shlomo Benartzi, Jonah Lehrer
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 288 (20x14 cm)
Preţ: 45,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Un specialist de top în economia comportamentală dezvăluie instrumentele care ne vor ajuta să luăm decizii mai bune prin intermediul interfeţelor.

Persoanele care lucrează la birou îşi petrec cea mai mare parte a programului uitându-se fix la un monitor.

Din păcate, puţini dintre noi suntem conştienţi de elementele vizuale şi de tiparele comportamentale care ne influenţează gândirea atunci când ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente.

Volumul brut de informaţii şi opţiuni disponibile online, combinat cu uşurinţa cu care apăsăm pe butoanele inscripţionate cu mesajul „cumpără“, se transformă adesea în decizii regretabile, pe care le luăm prin intermediul unor ecrane.

În cartea „Interfeţe mai inteligente“, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvăluie un set de instrumente utile în epoca digitală.

Folosind exerciţii care îi implică pe cititori şi studii de caz provocatoare, Benartzi prezintă modurile surprinzătoare în care formatele digitale ne pot influenţa felul în care luăm decizii. De exemplu:

  • Eşti mai predispus să adaugi şuncă la o pizza dacă o comanzi online.
  • Dacă citeşti această carte pe un ecran, este mai puţin probabil să îţi aminteşti conţinutul ei.
  • S-ar putea să cumperi ceva doar pentru că se află într-un punct de interes al ecranului, chiar dacă sunt disponibile alternative mai bune.
  • Dacă faci cumpărături folosind un ecran tactil, atunci probabil că supraevaluezi produsul la care te gândeşti.
  • Este mai posibil să îţi aminteşti o astfel de informaţie dacă este scrisă cu un font inestetic, dificil de citit.

Ştim că felul în care organizăm un bufet influenţează deciziile pe care le iau oamenii. Ceea ce este mult mai puţin clar este modul în care mediile online ne influenţează deciziile. În această carte utilă, Benartzi şi Lehrer ne prezintă o perspectivă precisă asupra relaţiei dintre ceea ce vedem pe ecran, ceea ce gândim şi ceea ce alegem.

Această carte chiar te trezeşte la realitate. Descrie modul în care funcţionăm cu adevărat într-o societate care se bazează pe ecrane şi în care lumea digitală schimbă felul în care ne gândim la noi înşine şi la alţii.