0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Profit, nu cotă de piaţă
Carte

Profit, nu cotă de piaţă

Profit, nu cotă de piaţă. Editura All
CumpărDetalii carte

Ghidul profiturilor mari pe pieţe competitive

Autor(i): Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby
Editura: All
Colecţia: Top management
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 184 (16x23 cm)
Preţ: 29,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cum să vă impulsionaţi profiturile în deplină siguranţă?

Goana după cota de piaţă nu vă va fi de ajutor

Între cota de piaţă şi profitabilitate trebuie să existe un echilibru, însă profitabilitatea a fost deseori neglijată. Iată motivul pentru care această carte oferă o rectificare utilă.

Nu volumul şi cota de piaţă ar trebui să fie priorităţile; creşterea însoţită de profit este adevărata provocare.

DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler

Cartea „Profit, nu cotă de piaţă“ aduce argumente împotriva strategiei care vizează cota de piaţă şi nu reuşesc să obţină un profit adecvat, pledând în favoarea unei strategii care vizează prioritar profitul. Creşterea cotei de piaţă este considerată adeseori un „remediu universal“, însă aceasta este mai curând o prejudecată.

Un contraargument convingător pentru a ţine în frâu dogma cotei de piaţă, această carte provocatoare conturează noi modalităţi de a gândi, dar şi instrumentele de care managerii de pe pieţele competitive vor avea nevoie pentru a obţine o performanţă de vârf în ceea ce priveşte profiturile.

Cuprinsul cărţii: „Profit, nu cotă de piaţă“

  • Mulţumiri
  • Despre autori
  • Alegeţi profitul în defavoarea unei cote de piaţă
  • Învăţaţi cum să concuraţi fără a fi agresivi
  • Schimbaţi modul în care faceţi supoziţii
  • Utilizaţi informaţiile interne pentru a descoperi oportunităţi de profit
  • Descoperiţi preferinţele şi disponibilităţile de plată
  • Optimizaţi mixul de marketing pentru a capta cel mai bun profit adiţional
  • Creşteţi preţurile pentru a dobândi profitul pe care îl meritaţi
  • Nu vă faceţi agreabili în faţa clienţilor
  • Aliniaţi stimulentele astfel încât să fiţi centraţi pe profit
  • Ţineţi sub control metodele de comunicare pe piaţă
  • Epilog - Este timpul să vă încasaţi profitul