0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Simțul urgenței
Carte

Simțul urgenței

Simțul urgenței. Editura Publica
Cumpăr
Autor(i): John Kotter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 176 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în stoc

Totul începe cu urgența. La începutul oricărui efort de a face schimbări, indiferent de magnitudinea lor, dacă simțul urgenței nu este îndeajuns de puternic, iar mulțumirea de sine nu este îndeajuns de scăzută, totul devine mult mai dificil.

Cu un fals simț al urgenței, o organizație acționează energic, dar acțiunile sale sunt dominate de anxietate, furie și frustrare, fără hotărârea de a câștiga în cel mai scurt timp posibil.

Confuzia dintre falsa urgență și cea reală reprezintă o problemă uriașă în zilele noastre. Sigur că poți recunoaște falsa urgență și mulțumirea de sine și le poți transforma într‑un simț autentic al urgenței. Există o strategie. Există tactici practice. Toate aceste metode sunt descrise în cartea de față.

Într‑o lume în care ritmul schimbărilor pare să crească din ce în ce mai mult, ne aflăm în fața unei tranziții globale de la episodic la continuu, cu implicații uriașe pentru problema urgenței și a performanței. Cu alte cuvinte, simțul puternic al urgenței se transformă dintr‑un element esențial al programelor de schimbare într‑un bun esențial în general.

Întâlniri după întâlniri, e-mailuri după e-mailuri, o zi de lucru din ce în ce mai lungă – așa arată lumea unui director din zilele noastre. Dar un autor important ne spune că ne lipsește un simț autentic al urgenței. Oare cât de serios e? Foarte serios. John Kotter, profesor emerit la Harvard Business School, are un mesaj clar și simplu. Simțul urgenței este o carte succintă, care insistă asupra mesajului urgent pe care îl are de transmis.

Financial Times

Noua carte a lui Kotter, „Simțul urgenței“, este excelentă. E o carte care te inspiră și îi completează perfect cariera. Cuprinde instrumente practice pentru crearea acelei urgențe care contribuie la succesul procesului de schimbare.

Fast Company

Insuflarea urgenței este esențială în momentul în care o organizație își schimbă direcția. Dar prezentarea unui studiu de caz nu aduce această urgență, spune Kotter. Mai degrabă trebuie să faci apel la emoțiile celor cărora li te adresezi. În loc să le arăți scheme în PowerPoint, spune-le o poveste. Aceasta e una dintre sugestiile pe care Kotter le face în cea mai nouă carte a lui despre leadership, pentru a-i determina pe oameni să vrea cu adevărat schimbarea.

Entrepreneur.com