0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Politică
  3. Cărți: Manipulare
  4. Seducția, sexul și social media
Carte

Seducția, sexul și social media

Armele secrete ale armatelor moderne

Autor(i): Jakob van Eriksson
Editura: Integral
Colecţia: Secolul XX – 20 de mistere esențiale
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 168 (13x20 cm)
Preţ: 14,99 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mitraliera a schimbat soarta Primului Război Mondial. Spioanele seducătoare au influențat decisiv Al Doilea Război Mondial. Propaganda pe internet și în mass media deja acționează în cadrul celui de-Al Treilea Război Mondial, cunoscut și ca Războiul Informațional, în care o opinie bine argumentată sau un branding iscusit al unei acțiuni poate valora infinit mai mult decât o bombă, fie ea și una nucleară…

Cuprinsul cărţii: „Seducția, sexul și social media“

  • „Prințese, târfe, îndrăgostite, aventuriere“? Mata Hari și corespondenta sa româncă – poveștile în care frumusețea surclasează spionajul convențional
  • Josephine Baker – un trup perfect în sprijinul Rezistenței Franceze
  • O Mata Hari a celui de-Al Doilea Război Mondial și alte spioane seducătoare
  • Coco Chanel… „în pat cu dușmanul“
  • Helen O’Brien, „Eve’s Club“ și Christine Keeler – amanta fatală a Ministrului Apărării britanic și a atașatului militar sovietic
  • „Duduia“ Elena Lupescu – spioana regală cu cont în Elveția deschis de Abwehr-ul lui Canaris
  • Vera Atkins și complicata poveste a șefei serviciului secret britanic în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial
  • Mata Hari din Caraibe: spioana trimisă de CIA ca să-l lichideze pe Castro s-a îndrăgostit de „Dragul de Fidel“
  • Social media, noua armă a războiului informațional