0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Ai grijă de clientii tăi
Carte

Ai grijă de clientii tăi

Ai grijă de clientii tăi. Editura
CumpărDetalii carte

10 metode eficiente pentru fidelizarea clienţilor

Autor(i): Lauren Anderson, Shawn Doyle
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Motivaţional
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 185 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Excelenţa în serviciile oferite clienţilor poate face diferenţa între o companie mediocră şi una profitabilă. În această carte practică şi uşor de citit, vei descoperi zece poveşti care au darul să te inspire şi care te vor ajuta să le oferi celor care apelează la tine nişte servicii de calitate.

Indiferent că deţii o firmă mică, că eşti managerul unui departament de relaţii cu clienţii sau că lucrezi pur şi simplu în acest domeniu, lucrarea de faţă îţi va arăta cum să fii mult mai performant şi să îţi transformi clienţii în adevăraţi fani.

De asemenea, nu vei mai avea costuri atât de mari cu marketingul. Clienţii nu numai că vor reveni să cumpere de la tine, dar te vor recomanda şi altora. În plus, mediul în care lucrezi va fi unul extrem de plăcut şi îţi va aduce doar satisfacţii.

Sperăm că poveştile reale din această lucrare să te inspire cu adevărat şi să te ajute să te poziţionezi pe piaţă într-o manieră cu adevărat solidă.

Aşadar, începe să dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clienţilor, revoluţionându-le!