0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Ai grijă de clientii tăi
Carte

Ai grijă de clientii tăi

10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților

Autor(i): Lauren Anderson, Shawn Doyle
Editura: Amaltea
Colecţia: Antreprenoriat și afaceri
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 185 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Excelența în serviciile oferite clienților poate face diferența între o companie mediocră și una profitabilă. În această carte practică și ușor de citit, vei descoperi zece povești care au darul să te inspire și care te vor ajuta să le oferi celor care apelează la tine niște servicii de calitate.

Indiferent că deții o firmă mică, că ești managerul unui departament de relații cu clienții sau că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față îți va arăta cum să fii mult mai performant și să îți transformi clienții în adevărați fani.

De asemenea, nu vei mai avea costuri atât de mari cu marketingul. Clienții nu numai că vor reveni să cumpere de la tine, dar te vor recomanda și altora. În plus, mediul în care lucrezi va fi unul extrem de plăcut și îți va aduce doar satisfacții.

Sperăm că poveștile reale din această lucrare să te inspire cu adevărat și să te ajute să te poziționezi pe piață într-o manieră cu adevărat solidă.

Așadar, începe să dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clienților, revoluționându-le!