Clienți pe viață
Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viață
Autor(i): Carl Sewell, Paul B. BrownEditura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 288 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.
Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanța sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari și l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din țară, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes. Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiți ce vor clienții și asigurați-vă că exact acel lucru primesc.
Transformați-vă angajații în superstaruri ale serviciilor; obțineți de la clienți ponturi bune în ceea ce privește serviciile de calitate și faceți-vă reclamă într-un mod care vă avantajează.
Indiferent dacă dețineți o corporație sau sunteți la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea, dar și viitorul.
Într-o epocă în care câștigarea încrederii și loialității clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformați cumpărătorii ocazionali în clienți pe viață.
Nu există o singură pagină fără o lecție instructivă pentru managerii care se luptă să obțină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie!
Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcționa la fel de bine și pentru companii mari, și pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucați de ea cu entuziasm, să vă amuzați, să meditați – și să acționați imediat.
O carte pe care o citesc toți angajații Autonom, pe care o recomandăm cu drag celor care își prețuiesc clienții și doresc să livreze servicii peste așteptări.
Dan Ștefan, Executive Director Autonom Rent-a-Car