0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cum să eviţi un refuz în afaceri
Carte

Cum să eviţi un refuz în afaceri

Cum să eviţi un refuz în afaceri. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Vinde-ţi ideile cu uşurinţă. Noi strategii de persuasiune şi de decriptare a limbajului trupului pentru a reduce sau elimina opoziţia oricărui interlocutor.

Autor(i): Harlan Goerger, Vincent Harris
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 192 (13x20 cm)
Preţ: 24,08 Lei
Disponibilitate: în stoc

Această carte nu te învaţă cum să nu mai ai parte de niciun refuz în viaţă, ci cum să reduci refuzurile la jumătate.

Autorii scot în evidenţă indiciile verbale şi paraverbale care anunţă un posibil „Nu“ şi propun strategii de a reduce şi chiar elimina obiecţiile clienţilor.

Cartea le va fi de folos atât agenţilor de vânzări şi specialiştilor în comunicare şi PR, cât şi fiecărei persoane care doreşte să-şi îmbunătăţească relaţiile cu semenii.

Harlan Goerger şi Vincent Harris formează o echipă imbatabilă, prin experienţa acumulată ca traineri şi consultanţi în dezvoltarea şi extinderea afacerilor.

Cei doi autori s-au specializat în decriptarea secretelor ascunse în spatele limbajului verbal şi nonverbal şi în găsirea resorturilor persuasiunii, pentru a reduce şi chiar elimina rezistenţa potenţialilor clienţi.

Capitolele cărţii sunt pline de exemple concrete şi studii de caz, de observaţii profunde şi recomandări pragmatice.

Această carte îţi arată cum să construieşti rapid relaţii, cum să reduci rezistenţa clientului şi cum să devii mai credibil.

Captivantă şi provocatoare, această carte este o extraordinară achiziţie pentru biblioteca ta dedicată persuasiunii.

Kevin Hogan, orator şi autor de cărţi pentru dezvoltare personală

E o minunăţie de carte, plină de idei practice şi poveşti provocatoare - rareori dai peste o îmbinare atât de convingătoare de tehnici de vânzare şi interpretări ale limbajului trupului. Iată o lectură obligatorie.

Cillian O’Grady, Senior Director Business Development Group, Oracle Direct EMEA

Cuprinsul cărţii: „Cum să eviţi un refuz în afaceri“

  • Cuvânt înainte
  • Cum să-l eviţi pe „Nu“ versus cum să-l învingi pe „Nu“
  • Evită să-ţi supraîncarci limbajul trupului
  • Cum să foloseşti o bancnotă de 20 de dolari ca să-ţi păstrezi concentrarea şi perseverenţa
  • Dărâmarea miturilor şi limbajul trupului
  • Cel mai important principiu
  • Puterea Şopârlei
  • Cum ne ghidează gândirea implicită
  • Ia seama la gorilă!
  • Maşina timpului din mintea noastră
  • Magia lui Socrate
  • Doamna cu robinete de 900 de dolari
  • Repere comparative în luarea deciziilor
  • Aglomeraţie pe culoarul 10!
  • Linguşirea chiar ajută!
  • Adevărata cale magică spre influenţă
  • Adoptă o „prezenţă discretă“ pentru a reduce rezistenţa
  • O, nu, l-am pierdut!
  • Controlul şi obţinerea performanţei
  • Manipularea cuvintelor pentru o mai bună informare şi pentru sporirea concentrării
  • Limbajul trupului: „Sus bărbia“ înseamnă „Da“
  • Cum să-l eviţi pe „Nu“ spunând „Nu“
  • Cum să-ţi sporeşti credibilitatea pentru a-ţi creşte flexibilitatea
  • Gândeşte pe dos pentru a-ţi mări contul bancar
  • În ce direcţie zboară gâsca ta?
  • Cum pot obiectivele propuse să-ţi submineze influenţa
  • Conversaţii cu o fantomă
  • Secretul prezentatorului de ştiri
  • Ai auzit de…?
  • Aud voci
  • Nu este niciodată o idee bună să-i spui cuiva „Ideea ta e proastă!“
  • Jocul de-a „Costumează-te!“ şi „Mănâncă tot!“
  • Un cocktail pentru „Da“ sau „Nu“
  • Mesajul autorilor