0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Încântare
Carte

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influenţa sentimentele, gândurile şi acţiunile celorlalţi

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

„Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.“ (Guy Kawasaki)

„Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaştem cu mult timp în urmă.“ (Robert Cialdini, autorul cărţii „Influence: Science and Practice“)

„Citiţi această carte pentru a reuşi să creaţi o companie la fel de încântătoare precum Apple.“ (Steve Wozniak, co-fondator Apple)

„Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, «How to Win Friends and Influence People», încoace.“ Michael Gartenberg, director Gartner)