Încântare
Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți
Autor(i): Guy KawasakiEditura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici și cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indeciși în indivizi loiali.
Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacții comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îți înnoiești statusul pe Facebook.
Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.
„Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizație sau idee.“ (Guy Kawasaki)
„Cartea lui Guy surprinde importanța faptului – și arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piața și experiențele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăție de idei menite să ajute afacerile și antreprenorii să fructifice acest potențial. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toții ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.“ (Robert Cialdini, autorul cărții „Influence: Science and Practice“)
„Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.“ (Steve Wozniak, co-fondator Apple)
„Cel mai bun tratat despre relații interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, «How to Win Friends and Influence People», încoace.“ Michael Gartenberg, director Gartner)