0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Branding
  4. Manual de branding personal
Carte

Manual de branding personal

Manual de branding personal. Editura
CumpărDetalii carte

Reguli noi pentru o carieră de succes

Autor(i): Dan Schawbel
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 280 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Imaginea pe care o ai, abilităţile pe care le-ai dobândit şi reputaţia transmit celor din jur o poveste. A ta personală. Care este brandul tău? Cum te percep colegii? Dar şefii sau partenerii de afaceri? Cum să îţi construieşti un brand personal care să îţi pună în evidenţă punctele forte şi unicitatea, să te ajute să fii remarcat şi să transmiţi în exterior ceea ce ştii că te reprezintă?

Dan Schwabel îţi răspunde la toate aceste întrebări şi îţi arată cum să ajungi să fii indispensabil. Te învaţă cum să te promovezi şi să te pui permanent într-o lumină cât mai bună, astfel încât brandul personal să reprezinte o garanţie a calităţii tuturor proiectelor în care eşti implicat.

Brandingul personal a devenit esenţial în condiţiile în care totul în jurul nostru se schimbă cu o viteză uluitoare, în special pe plan profesional. Tocmai de aceea, fii atât de bun încât ceilalţi să nu te poată ignora!

„În această carte remarcabilă, Dan Schawbel îţi oferă toate resursele, sfaturile şi inspiraţia de care ai nevoie pentru a prelua controlul asupra propriei cariere şi a avea succes la locul de muncă. Citeşte-o dacă vrei să-ţi împlineşti visurile şi să te şi distrezi în timp ce o faci.“ (Jack Canfield, coautor al bestsellerului „Supă de pui pentru suflet“ şi al seriei Principiile succesului)

Cuprinsul cărţii: „Manual de branding personal“

  • Prefaţă de Marcus Buckingham
  • Introducere: Gândeşte în interiorul cutiei
  • Viitorul eşti TU
  • Abilităţi practice: fii mai mult decât scrie în fişa postului
  • Abilităţi interpersonale: fă ca fiecare impresie să conteze
  • Abilităţi în sfera on-line: foloseşte social media în avantajul tău
  • Fă-te cunoscut fără a fi luat drept un nemernic obsedat să se promoveze
  • Ce caută managerii când trebuie să decidă pe cine să promoveze
  • Dezvoltă relaţii cu varii generaţii
  • Construieşte-ţi reţeaua de contacte la slujbă şi dincolo de ea
  • Transformă-ţi pasiunea într-un nou loc de muncă
  • Pune bazele propriei afaceri cât eşti încă la slujbă
  • Urci, te transferi sau mergi înainte?
  • Epilog. Preia controlul asupra carierei tale
  • Mulţumiri
  • Note
  • Despre autor