0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Ştiinţă
  3. Cărţi: Economie
  4. Super Freakonomics
Carte

Super Freakonomics

Super Freakonomics. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Răcirea globală, patriotismul prostituatelor şi motivele pentru care teroriştii-kamikaze ar trebui să-şi facă asigurare de viaţă

Autor(i): Stephen J. Dubner, Dr. Steven D. Levitt
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Fiecare capitol din „Superfreakonomics“ porneşte de la întrebări din cele mai neaşteptate, precum: Ce e mai periculos, să conduci în stare de ebrietate sau să mergi pe jos, beat fiind? Putem salva planeta mâncând carne de cangur? Ce se întâmplă dacă doctorii nu se spală pe mâini?

Frivole şi uşor amuzante în aparenţă, acestea sunt doar câteva dintre întrebările-cheie din „Superfreakonomics“, iar marele pariu al cărţii este să demonstreze că ele sunt cât se poate de serioase.

Pentru Dubner şi Levitt, economia nu este doar o disciplină care se studiază în universităţi, nici simplă explicaţie matematică. Economia este pentru ei una dintre dimensiunile lumii în care trăim zi de zi şi din acest motiv au optat pentru „freakonomie“, adică pentru reabilitarea banalului prin apelul la bizarerii statistice şi logice.

Pentru că „(super)freakonomia“ nu e altceva decât rezultatul acestui amestec de rigoare ştiinţifică şi curiozitate lipsită de prejudecăţi, care face ca interpretările economice din această carte să fie şi relevante, şi pasionante.

„Un manual alternativ de economie, bestseller.“ (New York Times)

„Flegmatică, distractivă şi inteligentă. Cu Superfreakonomics, Levitt şi Dubner îi fac un bine economiei, care devine, datorită lor, accesibilă şi atrăgătoare.“ (Kirkus Reviews)

„Dacă Indiana Jones ar fi fost economist, numele lui ar fi fost Steven Levitt. Pentru că Levitt e un nonconformist, un vânător de comori, al cărui succes se bazează pe prezenţă de spirit, curaj şi lipsă de prejudecăţi.“ (Wall Street Journal)

Superfreakonomics are studii de caz savuroase, statistici surprinzătoare şi anecdote amuzante, toate definite de dorinţa autentică de a descoperi adevărul. Iar adevărul, cum reiese şi din această carte, nu e deloc comod.“ (Management Today)