0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Puterea intuiţiei în business
Carte

Puterea intuiţiei în business

Puterea intuiţiei în business. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Să vezi, să simţi, să gândeşti, să acţionezi

Autor(i): Andy Milligan, Shaun Smith
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficienţa în business
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 192 (14x21 cm)
Preţ: 24,09 Lei
Disponibilitate: în stoc

În prezent, constatăm că multe dintre cele mai bune şi mai inovatoare idei de afaceri provin de la acei lideri care operează mai degrabă pe baza propriilor instincte şi a revelaţiilor personale, decât pe baza unor analize interminabile.

Volumul „Puterea intuiţiei în business“ descrie o tehnică simplă, dar puternică, aflată la baza unora dintre cele mai inovatoare idei de produse şi servicii din lumea contemporană a afacerilor.

Pe scurt, observând cum acţionează clienţii reali şi manifestând empatie faţă de ei, putem dezvolta idei care să le rezolve nevoile autentice.

Autorii recurg la exemple provenite de la întreprinzători de mare succes din lume, ca Steve Jobs, Gordon Ramsay, George Soros, Richard Branson şi Jeff Bezos sau de la importante corporaţii.

„În prezent, ideile mari vin direct din minţile şi inimile clienţilor. Milligan şi Smith ne arată cum să folosim ideile ce impulsionează inovarea în afaceri şi cum să implementăm strategii noi pentru a îmbunătăţi experienţa clientului“.

Puterea intuiţiei în business este o lectură obligatorie pentru orice manager sau întreprinzător care caută să înţeleagă lumea experienţei trăite de clienţii săi, pentru a găsi moduri noi de stimulare a creşterii şi inovării.“ (Bernd Schmitt, The Ex Group)

Cuprinsul cărţii: „Puterea intuiţiei în business“

  • Mulţumiri
  • Introducere
  • Ce este conceptul „să vezi, să simţi, să gândeşti, să acţionezi“?
  • Să vezi: simte pe pielea ta
  • Să simţi: manifestă empatie faţă de clienţi
  • Să gândeşti: nimic nu se compară cu o idee simplă:
  • Să acţionezi: treci la treabă
  • Puterea lui „De ce?“
  • Sinteza: asamblarea componentelor
  • „Să vezi, să simţi, să gândeşti, să acţionezi“ - trusa practică
  • Note