0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Avantajul de a avea două secunde în avans
Carte

Avantajul de a avea două secunde în avans

Avantajul de a avea două secunde în avans. Editura Paralela 45
CumpărDetalii carte

Cum să reuşim anticipând viitorul

Autor(i): Kevin Maney, Vivek Ranadive
Editura: Paralela 45
Colecţia: Cărţi practice
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 256 (13x21 cm)
Preţ: 23,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a înţelege sensul lor cât mai rapid.

«Avantajul de a avea doua secunde în avans» explorează la nivel de artă modul în care poţi ajunge să conduci jocul atunci când deţii informaţia potrivită la momentul şi în contextul oportun.“ (David Stern, membru al comisiei NBA)

„Oricine este interesat să înţeleagă ce anume stă la baza oricărui succes pe termen lung ar trebui să citească «Avantajul de a avea două secunde în avans». Autorii ne captează imaginaţia printr-o analiză documentată şi antrenantă asupra modului în care, atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment, organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv.“ (Chad Hurley, cofondator al YouTube)

„Ce legătură există între capacitatea unică de a marca puncte a marelui jucător de hochei Wayne Gretzky şi inteligenţa de a conduce o organizaţie modernă în era digitală - cât de valoros este avantajul competitiv, coerent, generat de o putere predictivă? Prin intermediul unor exemple captivante şi analizate în profunzime, Ranadive şi Maney explică modul în care liderii erei Enterprise 3.0 reuşesc să atingă avantajul competitiv sustenabil făcând apel la procesarea predictivă.“ (Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters)

„Extrem de importantă pentru liderii din lumea afacerilor de astăzi! Clienţii interacţionează cu companiile printr-un număr tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Ideea potrivit căreia nu doar că putem înţelege toate datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale, dar şi că putem face predicţii precise şi care să ne modeleze companiile pe baza lor, face această carte una obligatoriu de citit.“ (Shantanu Narayen, preşedinte şi CEO la Adobe Systems Inc.)