0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Antreprenoriat
  4. Avantajul de a avea două secunde în avans
#LoveDigital Social Media Growth Summit e un eveniment dedicat solopreneurilor, freelancerilor și coach-ilor, care, la fel ca tine, sunt gata să își amplifice prezența și influența în lumea social media.
Alătură-te celor 20+ experți și descoperă cum să-ți mărești impactul pe social media și să-ți crești afacerea online.
Înregistrează-te ACUM
Carte

Avantajul de a avea două secunde în avans

Cum să reușim anticipând viitorul

Autor(i): Kevin Maney, Vivek Ranadive
Editura: Paralela 45
Colecţia: Cărți practice
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 256 (13x21 cm)
Preţ: 23,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a înțelege sensul lor cât mai rapid.

«Avantajul de a avea doua secunde în avans» explorează la nivel de artă modul în care poți ajunge să conduci jocul atunci când deții informația potrivită la momentul și în contextul oportun.“ (David Stern, membru al comisiei NBA)

„Oricine este interesat să înțeleagă ce anume stă la baza oricărui succes pe termen lung ar trebui să citească «Avantajul de a avea două secunde în avans». Autorii ne captează imaginația printr-o analiză documentată și antrenantă asupra modului în care, atunci când au o intuiție unică premergătoare unui eveniment, organizațiile iau decizii novatoare și dețin avantajul competitiv.“ (Chad Hurley, cofondator al YouTube)

„Ce legătură există între capacitatea unică de a marca puncte a marelui jucător de hochei Wayne Gretzky și inteligența de a conduce o organizație modernă în era digitală - cât de valoros este avantajul competitiv, coerent, generat de o putere predictivă? Prin intermediul unor exemple captivante și analizate în profunzime, Ranadive și Maney explică modul în care liderii erei Enterprise 3.0 reușesc să atingă avantajul competitiv sustenabil făcând apel la procesarea predictivă.“ (Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters)

„Extrem de importantă pentru liderii din lumea afacerilor de astăzi! Clienții interacționează cu companiile printr-un număr tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la rețelele sociale. Ideea potrivit căreia nu doar că putem înțelege toate datele referitoare la clienți primite prin aceste canale, dar și că putem face predicții precise și care să ne modeleze companiile pe baza lor, face această carte una obligatoriu de citit.“ (Shantanu Narayen, președinte și CEO la Adobe Systems Inc.)