0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Autoeducare
  4. Secretele succesului în era digitală
Carte

Secretele succesului în era digitală

Secretele succesului în era digitală. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să vă faceţi prieteni şi să deveniţi influent

Autor(i): Dale Carnegie & Associates, Inc., Brent Cole
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Dale Carnegie
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 248 (15x22 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În lumea contemporană, caracterizată de apariţia reţelelor de socializare, dominaţia e-mailului şi înlocuirea interacţiunilor directe de către cele virtuale, lecţiile lui Dale Carnegie nu sunt doar actuale, ci şi extrem de importante.

Deşi nu ar fi putut niciodată prezice traiectoria pe care o va urma tehnologia, Carnegie se dovedeşte a fi un profesor înţelept, al cărui ajutor poate fi extrem de util în peisajul digital în care trăim.

Pentru a dovedi că învăţăturile acestuia sunt în continuare relevante, Brent Cole, lucrând alături de Dale Carnegie & Associates, Inc., a regândit recomandările şi principiile transmise de acesta pentru dificila eră digitală în care trăim.

Chiar dacă, în prezent, comunicăm utilizând instrumente diferite şi cu o viteză mult mai mare, sfaturile lui Carnegie privind felul în care putem să discutăm, conducem şi muncim eficient rămân de nepreţuit odată cu trecerea anilor.

Abordarea de bun simţ a lui Dale Carnegie asupra comunicării a rezistat timp de un secol, ajungând la milioane şi milioane de cititori. Singura diplomă ce se regăseşte în biroul lui Warren Buffet este certificatul său de la Dale Carnegie Training.

Lee Iacocca este convins că a dobândit curajul de a vorbi în public datorită lui Carnegie.

Iar Scott Adams, creatorul benzii desenate Dilbert, susţine că învăţăturile lui Carnegie sunt capabile să schimbe vieţi.

E rândul dumneavoastră să utilizaţi această carte pentru a învăţa cum să comunicaţi cu diplomaţie şi tact, să descoperiţi subtilităţile şi valoarea mediilor online, să-i faceţi pe oameni să vă placă, să vă creaţi o reţea stabilă, să deveniţi un orator mai convingător, să vă transmiteţi mesajul cât mai clar şi cât mai departe, să fiţi un lider mai eficient, să deveniţi un specialist când vine vorba de mediul online, să vă dezvoltaţi abilitatea de a duce lucrurile la bun sfârşit şi să profitaţi la maximum de puterea instrumentelor digitale.