0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Dezvoltare personală
  3. Cărți: Autoeducare
  4. Secretele succesului în era digitală
Carte

Secretele succesului în era digitală

Secretele succesului în era digitală. Editura Curtea Veche
Cumpăr

Cum să vă faceți prieteni și să deveniți influent

Autor(i): Dale Carnegie & Associates, Inc., Brent Cole
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Dale Carnegie
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 248 (15x22 cm)
Preţ: 45,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În lumea contemporană, caracterizată de apariția rețelelor de socializare, dominația e-mailului și înlocuirea interacțiunilor directe de către cele virtuale, lecțiile lui Dale Carnegie nu sunt doar actuale, ci și extrem de importante.

Deși nu ar fi putut niciodată prezice traiectoria pe care o va urma tehnologia, Carnegie se dovedește a fi un profesor înțelept, al cărui ajutor poate fi extrem de util în peisajul digital în care trăim.

Pentru a dovedi că învățăturile acestuia sunt în continuare relevante, Brent Cole, lucrând alături de Dale Carnegie & Associates, Inc., a regândit recomandările și principiile transmise de acesta pentru dificila eră digitală în care trăim.

Chiar dacă, în prezent, comunicăm utilizând instrumente diferite și cu o viteză mult mai mare, sfaturile lui Carnegie privind felul în care putem să discutăm, conducem și muncim eficient rămân de neprețuit odată cu trecerea anilor.

Abordarea de bun simț a lui Dale Carnegie asupra comunicării a rezistat timp de un secol, ajungând la milioane și milioane de cititori. Singura diplomă ce se regăsește în biroul lui Warren Buffet este certificatul său de la Dale Carnegie Training.

Lee Iacocca este convins că a dobândit curajul de a vorbi în public datorită lui Carnegie.

Iar Scott Adams, creatorul benzii desenate Dilbert, susține că învățăturile lui Carnegie sunt capabile să schimbe vieți.

E rândul dumneavoastră să utilizați această carte pentru a învăța cum să comunicați cu diplomație și tact, să descoperiți subtilitățile și valoarea mediilor online, să-i faceți pe oameni să vă placă, să vă creați o rețea stabilă, să deveniți un orator mai convingător, să vă transmiteți mesajul cât mai clar și cât mai departe, să fiți un lider mai eficient, să deveniți un specialist când vine vorba de mediul online, să vă dezvoltați abilitatea de a duce lucrurile la bun sfârșit și să profitați la maximum de puterea instrumentelor digitale.