0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Autoeducare
  4. Terapia de 30 de minute pentru managementul furiei
Carte

Terapia de 30 de minute pentru managementul furiei

Terapia de 30 de minute pentru managementul furiei. Editura All
CumpărDetalii carte

Tot ce trebuie să ştiţi în cel mai scurt timp posibil

Autor(i): Ronald T. Potter-Efron, Patricia S. Potter-Efron
Editura: All
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 112 (13x20 cm)
Preţ: 19,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Se întâmplă ceva supărător şi dintr-odată – BUM! - te aprinzi ca un foc de artificii.

Ai senzaţia că nu poţi face nimic pentru a împiedica explozia.

Adevărul este că fiecare dintre noi se înfurie din când în când. Furia ne inundă cu un val intens de adrenalină şi preia controlul asupra gândurilor şi comportamentului nostru.

Din fericire, există mai multe tehnici eficiente de gestionare a furiei şi de dezamorsare a stărilor conflictuale. Cu alte cuvinte, furia poate fi la rândul ei controlată. Dacă vrei să înveţi cum să reacţionezi calm şi eficient în momentele tensionate, când oricine altcineva şi-ar pierde cumpătul, ai întâlnit cartea potrivită.

Lucrarea cuprinde trei părţi. Prima parte te ajută să identifici punctele tale problematice. Partea a doua te ajută să îţi fixezi ţinte realiste pentru a gestiona furia. Partea a treia se ocupă de aspectul practic al problemei: tehnici specifice pe care le poţi folosi pentru managementul furiei. Capitolele sunt însoţite de exerciţii complexe şi eficiente pentru fiecare caz în parte.

Cuprinsul cărţii: „Terapia de 30 de minute pentru managementul furiei“

  • Introducere
  • Identificaţi-vă zonele cu probleme
    • Furia necontrolată şi preţul plătit pentru ea
    • O persoană iute la mânie
    • Problema intensităţii şi măsurarea nivelului furiei
    • Cum vă gândiţi sau planificaţi ceva când sunteţi furios
    • O reacţie prea rapidă sau vehementă
    • Prea furios pentru a mai asculta ceva
    • Apariţia resentimentelor
    • Conştientizarea răzbunării
  • Stabilirea unor scopuri realiste
    • Să nu faceţi nimic rău
    • Scopurile pe care le urmăriţi în managementul furiei
    • Principiul substituţiei
    • Acceptarea furiei
  • Cum să folosiţi furia într-un sens pozitiv
    • Invitaţii la a vă descărca furia
    • Luaţi o pauză binevenită
    • Respiraţia şi relaxarea în situaţii stresante
    • Evitarea furiei ca stare permanentă
    • Puneţi-vă în locul altuia
    • Înlocuiţi gândurile negative cu unele pozitive
    • Identificaţi-vă celelalte emoţii
    • Căutaţi lucrurile bune, nu rele
    • Dezamorsarea unui posibil conflict
    • Folosiţi aserţiunile cu „eu“
    • Informaţii pentru o confruntare corecta
    • Canalizaţi-vă furia în lupta pentru o cauză
    • Resentimente profunde şi nevoia de a ierta
    • Provocările ridicate de furia îndreptată spre interior şi iertarea de sine
  • Observaţii finale