Toți comunicăm, dar puțini stabilim și relații
Ce anume fac diferit cei mai eficienți oameni din lume
Autor(i): Dr. John C. Maxwell,Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 279 (13x20 cm)
Preţ: 42,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
- Te-ai întrebat vreodată de ce unii par să avanseze în carieră, în timp ce tu ești, la prima vedere, blocat?
- De ce nimeni nu pare convins că ideea ta măreața va funcționa?
- Din ce motiv parcă nimeni nu ia în seamă ceea ce spui?
John C. Maxwell, expert recunoscut la nivel mondial pe probleme de leadership, ne spune că, dacă vrem să avem succes, trebuie să învățăm cum să stabilim relații cu ceilalți. Deși se pare că unii s-au născut cu această abilitate, realitatea este că oricine poate învăța cum să facă din orice conversație o oportunitate de a stabili o relație puternică.
În cartea „Toți comunicăm, dar puțini stabilim și relații“, Maxwell ne împărtășește cele cinci principii și cele cinci practici pentru a ne dezvolta această abilitate crucială în stabilirea relațiilor, printre care se numără:
- Identificarea lucrurilor pe care le ai în comun cu ceilalți
- Menținerea simplității în timpul comunicării
- Atragerea interesului celorlalți
- Autenticitatea de care dai dovadă în toate relațiile pe care le ai
Capacitatea de a intra în legătură cu ceilalți este un factor determinant major în atingerea potențialului maxim. Nu este nici un secret! Stabilirea relațiilor este o abilitate pe care o poți deprinde și pe care o poți aplica în viața ta personală și profesională – și poți începe să o faci chiar acum!