0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Educaţie
  3. Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori
Carte

Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori

Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): John Hattie
Editura: Trei
Colecţia: Educaţie şi formare
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 352 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în stoc

Rod al efortului de sintetizare a peste 50.000 de cercetări, incluzând 250 de milioane de elevi, „Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori“ identifică, pe baze riguros ştiinţifice, care sunt cei mai eficienţi factori din procesul de predare-învăţare.

Într-o lume preocupată de aspectele conjuncturale ale activităţii didactice (politici educaţionale, management şcolar etc.), John Hattie se întoarce la „viaţa de zi cu zi“ a profesorilor şi elevilor. Axată pe procesele specifice lecţiei şi interacţiunilor profesor-elev, cartea oferă criterii clare şi obiective pentru orice educator care doreşte să aleagă cele mai bune căi de optimizare a învăţării.

Cartea se concentrează asupra obiectivelor didactice stimulatoare, asupra importanţei clarificării la clasă a criteriilor de reuşită şi a progresului individual al elevului şi asupra felului în care evaluarea continuă poate motiva atât profesorul, cât şi elevii. Educatorii şi cercetătorii din domeniul pedagogiei vor găsi aici sfaturi practice pentru implementarea celor mai adecvate strategii didactice, precum şi studii de caz şi liste de sarcini pentru diversele etape ale instruirii.

„După încercări mai mult sau mai puţin reuşite de reforme structurale şi sistemice în educaţie, avem nevoie de o revoluţie a învăţării. Cartea lui Hattie le oferă profesorilor şansa extraordinară de a genera fiecare, prin munca de zi de zi, o transformare profundă a învăţării, aducând acest proces în zona «vizibilă» şi făcându-l plăcut şi autentic. Astfel, educatorii vor putea contribui direct şi substanţial la o Românie educată…“ (Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, coordonatorul colecţiei „Educaţie şi formare“, decanul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti)

Cuprinsul cărţii: „Învăţarea vizibilă. Ghid pentru profesori“

  • Prefaţă
  • Mulţumiri
  • Şcoli „dotate cu învăţare vizibilă“
  • Sursa ideilor şi rolul profesorilor
    • Sursa ideilor
    • Profesorii, principalii agenţi ai procesului didactic
  • Lecţiile
    • Pregătirea lecţiei
    • Începutul lecţiei
    • Desfăşurarea lecţiei: învăţarea
    • Desfăşurarea lecţiei: importanţa feedbackului
    • Încheierea lecţiei
  • Structurile mentale
    • Structurile mentale ale profesorilor, directorilor şi sistemelor şcolare
  • Bibliografie