0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Ce ştiu cei mai buni absolvenţi de MBA
Carte

Ce ştiu cei mai buni absolvenţi de MBA

Ce ştiu cei mai buni absolvenţi de MBA. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Autor(i): Peter Navarro
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficienţa în business
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 320 (16x23 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Beneficiaţi de cunoştinţele şi aptitudinile dobândite în cele mai bune programe de MBA actuale – fără a intra într-o sală de curs.

„Ce ştiu cei mai buni absolvenţi de MBA“ cuprinde strategiile, tehnicile şi ideile de ultimă generaţie care se predau în cadrul actualelor programe de MBA de vârf.

Profesor la Universitatea California, Peter Navarro a făcut echipă cu mai mult de zece dintre colegii săi – incluzându-i pe Stephen A. Ross de la MIT Sloan School, Daniel Spulber de la Northwestern’s Kellogg School şi Charles P. Bonini de la Stanford University’s Graduate School of Business – pentru a vă oferi cele mai importante cunoştinţe, mijloace şi concepte care până acum puteau fi obţinute numai prin absolvirea unui MBA.

Această carte cuprinzătoare – informativă şi angajantă – acoperă în esenţă fiecare subiect predat în cadrul unui program intensiv de MBA, incluzând:

  • Imaginea de ansamblu: o privire generală asupra unui curriculum de MBA
  • Strategia managerială: cinci paşi către o analiză strategică de succes
  • Macroeconomia şi strategia de afaceri bine programată
  • Marketingul strategic: crearea de valoare pentru client
  • Operaţiunile şi managementul activităţii
  • Contabilitatea financiară
  • Contabilitatea managerială
  • Finanţele corporatiste: întrebările importante şi conceptele-cheie
  • Comportamentul organizaţional
  • Statisticile, analiza deciziilor şi modele
  • Microeconomia pentru manageri

Cuprinsul cărţii: „Ce ştiu cei mai buni absolvenţi de MBA“

  • IMAGINEA DE ANSAMBLU A MBA
    • Cine ar trebui să citească această carte?
    • Imaginea de ansamblu – o perspectivă asupra curriculumului de MBA
  • MBA STRATEGIC ŞI TACTIC
    • Strategia managerială – cinci paşi către o analiză strategică de succes
    • Macroeconomia şi strategia de afaceri bine programată
  • MBA FUNCŢIONAL
    • Marketing strategic – cum să-i oferim valoare clientului
    • Managementul operaţiunilor de exploatare şi al lanţului de furnizori
    • Contabilitatea financiară – „calculul cifrelor“ pentru investitori, autorităţi şi alţi utilizatori externi
    • Contabilitatea managerială – „calculul cifrelor“ pentru factorii de decizie şi control
    • Finanţele corporatiste – întrebările importante şi conceptele-cheie
  • MBA ORGANIZAŢIONAL ŞI DE CONDUCERE
    • Comportamentul organizaţional – puterea şi conducerea oamenilor
  • INSTRUMENTARUL MBA
    • Statistica, analiza deciziilor şi modelarea – importanţa cifrelor pentru management
    • Economie managerială – microeconomie pentru manageri
  • Consideraţii finale
  • Index