0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Ce știu cei mai buni absolvenți de MBA
Carte

Ce știu cei mai buni absolvenți de MBA

Ce știu cei mai buni absolvenți de MBA. Editura Meteor Press
Cumpăr
Autor(i): Peter Navarro
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficiența în business
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 320 (16x23 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în stoc

Beneficiați de cunoștințele și aptitudinile dobândite în cele mai bune programe de MBA actuale – fără a intra într-o sală de curs.

„Ce știu cei mai buni absolvenți de MBA“ cuprinde strategiile, tehnicile și ideile de ultimă generație care se predau în cadrul actualelor programe de MBA de vârf.

Profesor la Universitatea California, Peter Navarro a făcut echipă cu mai mult de zece dintre colegii săi – incluzându-i pe Stephen A. Ross de la MIT Sloan School, Daniel Spulber de la Northwestern’s Kellogg School și Charles P. Bonini de la Stanford University’s Graduate School of Business – pentru a vă oferi cele mai importante cunoștințe, mijloace și concepte care până acum puteau fi obținute numai prin absolvirea unui MBA.

Această carte cuprinzătoare – informativă și angajantă – acoperă în esență fiecare subiect predat în cadrul unui program intensiv de MBA, incluzând:

  • Imaginea de ansamblu: o privire generală asupra unui curriculum de MBA
  • Strategia managerială: cinci pași către o analiză strategică de succes
  • Macroeconomia și strategia de afaceri bine programată
  • Marketingul strategic: crearea de valoare pentru client
  • Operațiunile și managementul activității
  • Contabilitatea financiară
  • Contabilitatea managerială
  • Finanțele corporatiste: întrebările importante și conceptele-cheie
  • Comportamentul organizațional
  • Statisticile, analiza deciziilor și modele
  • Microeconomia pentru manageri

Cuprinsul cărţii: „Ce știu cei mai buni absolvenți de MBA“

  • IMAGINEA DE ANSAMBLU A MBA
    • Cine ar trebui să citească această carte?
    • Imaginea de ansamblu – o perspectivă asupra curriculumului de MBA
  • MBA STRATEGIC ȘI TACTIC
    • Strategia managerială – cinci pași către o analiză strategică de succes
    • Macroeconomia și strategia de afaceri bine programată
  • MBA FUNCȚIONAL
    • Marketing strategic – cum să-i oferim valoare clientului
    • Managementul operațiunilor de exploatare și al lanțului de furnizori
    • Contabilitatea financiară – „calculul cifrelor“ pentru investitori, autorități și alți utilizatori externi
    • Contabilitatea managerială – „calculul cifrelor“ pentru factorii de decizie și control
    • Finanțele corporatiste – întrebările importante și conceptele-cheie
  • MBA ORGANIZAȚIONAL ȘI DE CONDUCERE
    • Comportamentul organizațional – puterea și conducerea oamenilor
  • INSTRUMENTARUL MBA
    • Statistica, analiza deciziilor și modelarea – importanța cifrelor pentru management
    • Economie managerială – microeconomie pentru manageri
  • Considerații finale
  • Index