0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Emotionomics
Carte

Emotionomics

Emotionomics. Editura Publica

Cum să câștigi inimile și mințile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoțiile au fost ignorate și la mare preț au fost rațiunea și eficiența. Numai că oamenii sunt influențați în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill și-a propus să afle cum trebuie conduse companiile și afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie și psihiatrie care explică modul nostru de funcționare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micșorată distanța dintre a spune și a simți. Codul emoțional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările și productivitatea unei companii.

„Se știe că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul și instrumentele necesare pentru a surprinde și a le măsura semnalele și impactul emoțional. Citiți această carte pentru ca următoarea campanie de piață pe care o organizați să se concretizeze într-un volum mare de vânzări.“ (Philip Kotler)

„Pregătiți-vă pentru o călătorie senzațională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulație. Veți descoperi ceva interesant pe fiecare pagină.“ (Seth Godin)

„Într-o lume în care apar concomitent o mulțime de produse și servicii, câștigă cele care ne provoacă o reacție emoțională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înțelegem mai bine marea provocare a vieții și a lumii afacerilor: mintea omenească.“ (Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World)

Emotionomics este cea mai dinamică și pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoțiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările și marketingul.“ (Richard Boyatzis, profesor de psihologie și comportament organizațional, Western Reserve University)

Cuprinsul cărţii: „Emotionomics“

  • Cuvânt-înainte de Sam Simon
  • Cuvânt de mulțumire al autorului
  • Introducere
  • DE CE SUNT IMPORTANTE EMOȚIILE
    • Noul model mental
      • Privire de ansamblu
      • Știința: ce înseamnă un creier tripartit
      • Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb și dezvoltare
      • Economie: introducerea emoțiilor în ecuație
    • Metoda codului facial
      • Privire de ansamblu
      • Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns
      • Origini și posibilități: de ce și cum funcționează metoda codului facial
      • Materiale: metoda codului facial în practică
    • Emoții și motivații
      • Privire de ansamblu
      • Contextualizarea emoțiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul
      • Motivații: ce ne îmboldește
      • Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic
  • APLICAȚII PE PIEȚELE DE DESFACERE
    • Branding
      • Privire de ansamblu
      • Convingeri reflectate: să ținem cont de valorile consumatorilor
      • Apartenența: acolo unde se întâlnesc statutul și siguranța
      • Povestea: cum să vindem familiaritate și confort
      • Concluzie
    • Designul, ambalajul și utilitatea ofertei
      • Privire de ansamblu
      • Câștigarea superiorității: cum să creezi „o surpriză“
      • Răsplata senzorială: drumul către suflet
      • Împlinire funcțională: bucurie, nu frustrare
      • Concluzie
    • Publicitatea
      • Privire de ansamblu
      • A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenția
      • Linia invizibilă: de ce este important să cunoaștem piața-țintă
      • Reasigurarea: înlăturarea scepticismului
      • Concluzie
    • Vânzările
      • Privire de ansamblu
      • Angajament: adoptarea unui model relațional
      • Unitate: țineți pasul cu potențialii cumpărători
      • Recompensele: cum se creează coeziunea grupului
      • Concluzie
    • Comerțul cu amănuntul și serviciile de asistență
      • Privire de ansamblu
      • Respectul: cale de eficientizare
      • Atracția: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare
      • Reconfirmarea: să-ți dovedești că ai avut dreptate
      • Concluzie
      • PARTEA A TREIA: APLICAȚII LA LOCUL DE MUNCĂ
    • Conducerea
      • Privire de ansamblu
      • Avantajul mai mare: de ce contează caracterul
      • Viziune clară: gândire și sentimente de perspectivă
      • Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toți laolaltă
      • Concluzie
    • Managementul angajaților
      • Privire de ansamblu
      • Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcționează
      • Încrederea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor
      • Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare
  • Concluzie
  • Cuvânt de încheiere
  • Bibliografie