0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Emotionomics
Carte

Emotionomics

Emotionomics. Editura Publica
Detalii carte

Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

„Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări.“ (Philip Kotler)

„Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină.“ (Seth Godin)

„Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească.“ (Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World)

Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul.“ (Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University)

Cuprinsul cărţii: „Emotionomics“

  • Cuvânt-înainte de Sam Simon
  • Cuvânt de mulţumire al autorului
  • Introducere
  • DE CE SUNT IMPORTANTE EMOŢIILE
    • Noul model mental
      • Privire de ansamblu
      • Ştiinţa: ce înseamnă un creier tripartit
      • Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb şi dezvoltare
      • Economie: introducerea emoţiilor în ecuaţie
    • Metoda codului facial
      • Privire de ansamblu
      • Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns
      • Origini şi posibilităţi: de ce şi cum funcţionează metoda codului facial
      • Materiale: metoda codului facial în practică
    • Emoţii şi motivaţii
      • Privire de ansamblu
      • Contextualizarea emoţiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul
      • Motivaţii: ce ne îmboldeşte
      • Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic
  • APLICAŢII PE PIEŢELE DE DESFACERE
    • Branding
      • Privire de ansamblu
      • Convingeri reflectate: să ţinem cont de valorile consumatorilor
      • Apartenenţa: acolo unde se întâlnesc statutul şi siguranţa
      • Povestea: cum să vindem familiaritate şi confort
      • Concluzie
    • Designul, ambalajul şi utilitatea ofertei
      • Privire de ansamblu
      • Câştigarea superiorităţii: cum să creezi „o surpriză“
      • Răsplata senzorială: drumul către suflet
      • Împlinire funcţională: bucurie, nu frustrare
      • Concluzie
    • Publicitatea
      • Privire de ansamblu
      • A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenţia
      • Linia invizibilă: de ce este important să cunoaştem piaţa-ţintă
      • Reasigurarea: înlăturarea scepticismului
      • Concluzie
    • Vânzările
      • Privire de ansamblu
      • Angajament: adoptarea unui model relaţional
      • Unitate: ţineţi pasul cu potenţialii cumpărători
      • Recompensele: cum se creează coeziunea grupului
      • Concluzie
    • Comerţul cu amănuntul şi serviciile de asistenţă
      • Privire de ansamblu
      • Respectul: cale de eficientizare
      • Atracţia: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare
      • Reconfirmarea: să-ţi dovedeşti că ai avut dreptate
      • Concluzie
      • PARTEA A TREIA: APLICAŢII LA LOCUL DE MUNCĂ
    • Conducerea
      • Privire de ansamblu
      • Avantajul mai mare: de ce contează caracterul
      • Viziune clară: gândire şi sentimente de perspectivă
      • Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toţi laolaltă
      • Concluzie
    • Managementul angajaţilor
      • Privire de ansamblu
      • Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcţionează
      • Încrederea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor
      • Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare
  • Concluzie
  • Cuvânt de încheiere
  • Bibliografie