0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Buyology
Carte

Buyology

Buyology. Editura
CumpărDetalii carte

Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.

  • Să fie adevărat că sexul vinde?
  • Suntem încă înconjuraţi de publicitate subliminală?
  • Sunt capabile brandurile „cool“ să activeze instinctul sexual?
  • Celelalte simţuri ale noastre – mirosul, simţul tactil şi auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs?

Senzaţionalele rezultate obţinute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradiţională cu privire la ceea ce ne captează interesul – şi ne determină să cumpărăm.

„Utilă oricărei companii care lansează un nou produs sau brand.“ (USA Today)

„Scrisă în ritmul alert al unui roman poliţist, cartea Buyology ne dezvăluie ceea ce ştiu inventatorii neuromarketingului despre deciziile pe care le luăm.“ (Dr. Mehmet C. Oz, profesor de chirurgie, Columbia University şi coautorul cărţii „YOU: The Owner`s Manual“

„O carte care se citeşte pe nerăsuflate.“ Newsweek

„O perspectivă fascinantă asupra modului în care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile şi produsele.“ (Time)