0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Buyology
Carte

Buyology

Buyology. Editura Publica

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cât de multe știm despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influențează cu adevărat în talmeș-balmeșul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse.

  • Să fie adevărat că sexul vinde?
  • Suntem încă înconjurați de publicitate subliminală?
  • Sunt capabile brandurile „cool“ să activeze instinctul sexual?
  • Celelalte simțuri ale noastre – mirosul, simțul tactil și auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs?

Senzaționalele rezultate obținute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradițională cu privire la ceea ce ne captează interesul – și ne determină să cumpărăm.

„Utilă oricărei companii care lansează un nou produs sau brand.“ (USA Today)

„Scrisă în ritmul alert al unui roman polițist, cartea Buyology ne dezvăluie ceea ce știu inventatorii neuromarketingului despre deciziile pe care le luăm.“ (Dr. Mehmet C. Oz, profesor de chirurgie, Columbia University și coautorul cărții „YOU: The Owner’s Manual“

„O carte care se citește pe nerăsuflate.“ Newsweek

„O perspectivă fascinantă asupra modului în care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile și produsele.“ (Time)