0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Clienti forever
Carte

Clienti forever

Clienti forever. Editura
CumpărDetalii carte

Lasă clienţii să îţi construiască afacerea

Autor(i): Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 250 (14x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Există o veche zicală care zice: Nu contează ceea ce faci, ci pe cine cunoşti.

Principiile Clienţi Forever! te vor ajuta să înţelegi că nu contează pe cine cunoşti, ci cine te cunoaşte. Şi cine eşti cu adevărat.

Imaginează-ţi cum ar fi viaţa ta dacă toţi clienţii te-ar adora. Cum te-ai simţi şi cum s-ar schimba afacerile tale dacă toţi clienţii tăi ar radia de bucurie la gândul unei întâlniri? Cum ar fi să povestească entuziaşti despre tine prietenilor şi rudelor? Şi mai imaginează-ţi că şi tu, la rândul tău, îţi adori clienţii şi ai încredere că ei vor lua hotărâri în favoarea ta. Nu numai că aţi semna contracte reciproc avantajoase, dar relaţiile de afaceri ar constitui pentru tine o viaţă împlinită.

Cartea scrisă de Doug Carter, trainer şi profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client şi relaţia pe care trebuie să o construieşti cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câştigi clienţi şi cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar şi cum să valorifici aspectele care îţi plac la aceşti oameni şi la relaţia ta cu ei. Vei fi surprins să constaţi că, inevitabil, cu cât ştii mai bine ceea ce vrei, cu atât creşte posibilitatea ca acel lucru să ţi se întâmple.

Fie că eşti profesionist în domeniul vânzărilor sau că ţi-ai construit deja o afacere pe cont propriu şi eşti mereu în căutare de clienţi, vei învăţa să fii tu însuţi, având încredere deplină în tine şi în el, pentru că şi clientul să se poarte la fel.

Cuprinsul cărţii: „Clienti forever“

  • Cum ar fi dacă toţi clienţii v-ar adora?
  • De ce nu le place clienţilor voştri ceea ce faceţi
  • Ce ştiţi despre vânzări – şi de ce potenţialilor clienţi nu le place
  • Despre încredere
  • Informaţii esenţiale
  • Mai exact, cine sunteţi?
  • Cum veţi proceda?
  • Care este esenţialul?
  • Ce merită să faceţi?
  • Pe cine merită să aveţi în preajmă?
  • Este nevoie de doi pentru o relaţie
  • Vânzările de generaţia a şaptea
  • Căsătoria în afaceri
  • O comunitate de indivizi ce gândesc la fel