Legile ştiinţifice ale publicităţii

Cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt
Autor(i): Claude C. HopkinsEditura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate.
Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate.
Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.
Avantajele pe care le ai dacă citeşti cartea LEGILE ŞTIINŢIFICE ALE PUBLICITĂŢII sunt:
- afli care sunt legile practice în publicitate
- descoperi principiile psihologiei în publicitate
- înveţi cum să îţi faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor
- înveţi să stăpâneşti arta de a vinde
- aduci mai mult profit în firma ta
Dacă eşti interesat să faci din pasiunea ta o afacere de succes, atunci ghidul „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ este pentru tine!
Cuprinsul cărţii: „Legile ştiinţifice ale publicităţii“
- Cum se stabilesc legile publicităţii
- Ştiinţa de a vinde
- Cum îţi oferi serviciile
- Publicitatea prin poştă: ce te învaţă ea
- Titlurile
- Psihologia în publicitate
- Fii specific
- Spune întreaga poveste
- Imaginile în publicitate
- Lucruri care costă prea mult
- Informează-te
- Strategia
- Cum să foloseşti mostrele
- Cum să obţii distribuitori
- Campaniile de testare
- Relaţia cu furnizorii
- Individualitatea
- Publicitatea negativă
- Scrisorile în publicitate
- Un nume care ajută
- Afaceri profitabile