0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Legile ştiinţifice ale publicităţii
Carte

Legile ştiinţifice ale publicităţii

Legile ştiinţifice ale publicităţii. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate.

Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate.

Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.

Avantajele pe care le ai dacă citeşti cartea LEGILE ŞTIINŢIFICE ALE PUBLICITĂŢII sunt:

  • afli care sunt legile practice în publicitate
  • descoperi principiile psihologiei în publicitate
  • înveţi cum să îţi faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor
  • înveţi să stăpâneşti arta de a vinde
  • aduci mai mult profit în firma ta

Dacă eşti interesat să faci din pasiunea ta o afacere de succes, atunci ghidul „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ este pentru tine!

Cuprinsul cărţii: „Legile ştiinţifice ale publicităţii“

  • Cum se stabilesc legile publicităţii
  • Ştiinţa de a vinde
  • Cum îţi oferi serviciile
  • Publicitatea prin poştă: ce te învaţă ea
  • Titlurile
  • Psihologia în publicitate
  • Fii specific
  • Spune întreaga poveste
  • Imaginile în publicitate
  • Lucruri care costă prea mult
  • Informează-te
  • Strategia
  • Cum să foloseşti mostrele
  • Cum să obţii distribuitori
  • Campaniile de testare
  • Relaţia cu furnizorii
  • Individualitatea
  • Publicitatea negativă
  • Scrisorile în publicitate
  • Un nume care ajută
  • Afaceri profitabile