0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Branding
  4. Manual de branding
Carte

Manual de branding

Manual de branding. Editura Vellant
CumpărDetalii carte

Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare [Ed. Vellant]
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi coordonarea unui program de branding de succes.

Rezultat al experienţei acumulate de Olins şi de colegii săi de la Saffron, cartea mizează pe dimensiunea practică a activităţii de branding: prezintă idei şi metodologii care provin din practica lor curentă şi are, în acelaşi timp, un scop practic, explicând pe înţelesul oricui ce este şi cum funcţionează brandingul.

Cartea este adresată în primul rând celor care vor să construiască un brand, dar nu ştiu de unde să înceapă şi cum să pună în practică teoriile legate de branding.

Dar nu numai antreprenorii sunt vizaţi aici.

Manualul furnizează o sursă de inspiraţie studenţilor la economie, design, comunicare şi tuturor celor interesaţi de branding şi de mecanismele sale mai puţin vizibile publicului. Este un ghid de tipul do-it-yourself, care îl ajută pe cititor, fie el manager sau student, să înţeleagă rolul fiecărei acţiuni de branding în cadrul mai larg al construcţiei unui brand.

Nu este un secret: mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. În inflaţia de discursuri din acest domeniu în plină afirmare, vocea lui Wally Olins se recunoaşte cu uşurinţă: este clară, directă şi are siguranţa pe care ţi-o dau decenii de experienţă în branding, fie el comercial sau de naţiune.

Cuprinsul cărţii: „Manual de branding“

  • Prefaţă
    • Introducere
    • Definiţii în branding
    • Specificaţii de branding
  • Ce este brandingul?
    • Vizibilitatea brandului
      • Ideea specifică
      • Elementele vizuale
      • Cei patru vectori ai tangibilităţii brandului
    • Arhitectura brandului
      • Corporatistă sau monolitică, identitatea afacerii unice
      • Girată - identitatea afacerii ramificate
      • Brandul individual - identitate bazată pe brand
      • Modulare şi modificare: crearea identităţii brandului
    • De ce şi când să introduci brandingul?
      • Branduri inventate
      • Branduri reinventate
      • Schimbări de nume
      • Motivul schimbării
    • Brandul ca resursă corporatistă
      • Leadership
      • Managementul brandului
  • Cum funcţionează brandingul
    • Implementarea programului de branding
      • Iniţierea şi managerierea programului
      • Etapele de lucru
    • Control, cost şi moment
      • Metode de control şi costuri
  • Încrederea în branding
    • Despre curaj
    • Riscuri
    • Valoarea brandului
  • Postfaţă
  • Anexe
    • Elementele de bază
    • Listă de control pentru auditul vizual
    • Publicuri
    • Cum ajută brandingul
  • Mulţumiri
  • Index