0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Branding
  4. Manual de branding
Carte

Manual de branding

Manual de branding. Editura Vellant
Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare (Ed. Ed. Vellant)
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Mulți vorbesc despre branding, dar foarte puțini știu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului și identității corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcționeze și cum este susținut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui și designul logoului la lansarea și coordonarea unui program de branding de succes.

Rezultat al experienței acumulate de Olins și de colegii săi de la Saffron, cartea mizează pe dimensiunea practică a activității de branding: prezintă idei și metodologii care provin din practica lor curentă și are, în același timp, un scop practic, explicând pe înțelesul oricui ce este și cum funcționează brandingul.

Cartea este adresată în primul rând celor care vor să construiască un brand, dar nu știu de unde să înceapă și cum să pună în practică teoriile legate de branding.

Dar nu numai antreprenorii sunt vizați aici.

Manualul furnizează o sursă de inspirație studenților la economie, design, comunicare și tuturor celor interesați de branding și de mecanismele sale mai puțin vizibile publicului. Este un ghid de tipul do-it-yourself, care îl ajută pe cititor, fie el manager sau student, să înțeleagă rolul fiecărei acțiuni de branding în cadrul mai larg al construcției unui brand.

Nu este un secret: mulți vorbesc despre branding, dar foarte puțini știu cum se face. În inflația de discursuri din acest domeniu în plină afirmare, vocea lui Wally Olins se recunoaște cu ușurință: este clară, directă și are siguranța pe care ți-o dau decenii de experiență în branding, fie el comercial sau de națiune.

Cuprinsul cărţii: „Manual de branding“

  • Prefață
    • Introducere
    • Definiții în branding
    • Specificații de branding
  • Ce este brandingul?
    • Vizibilitatea brandului
      • Ideea specifică
      • Elementele vizuale
      • Cei patru vectori ai tangibilității brandului
    • Arhitectura brandului
      • Corporatistă sau monolitică, identitatea afacerii unice
      • Girată - identitatea afacerii ramificate
      • Brandul individual - identitate bazată pe brand
      • Modulare și modificare: crearea identității brandului
    • De ce și când să introduci brandingul?
      • Branduri inventate
      • Branduri reinventate
      • Schimbări de nume
      • Motivul schimbării
    • Brandul ca resursă corporatistă
      • Leadership
      • Managementul brandului
  • Cum funcționează brandingul
    • Implementarea programului de branding
      • Inițierea și managerierea programului
      • Etapele de lucru
    • Control, cost și moment
      • Metode de control și costuri
  • Încrederea în branding
    • Despre curaj
    • Riscuri
    • Valoarea brandului
  • Postfață
  • Anexe
    • Elementele de bază
    • Listă de control pentru auditul vizual
    • Publicuri
    • Cum ajută brandingul
  • Mulțumiri
  • Index