0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Puterea întrebărilor
Carte

Puterea întrebărilor

Puterea întrebărilor. Editura
CumpărDetalii carte

337 de întrebări esenţiale pentru succesul tău personal şi profesional

Autor(i): Andrew Sobel, Jerold Panas
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ce anume crezi că îl face pe un potenţial client să lucreze cu tine sau cum crezi că poţi face o primă impresie extraordinară?

Convingerea cel mai des întâlnită este aceea că ai succes dacă eşti cât de cât isteţ şi te mişti rapid, dar şi că îi atragi pe oameni spre tine dacă spui ceea ce trebuie.

Însă aşa cum demonstrează această lucrare, este mult mai important să ştii cum să pui întrebările corecte decât să crezi că ai răspunsuri la orice.

Cartea de faţă te poate ajuta să închei mai multe afaceri, să ai relaţii mai trainice cu cei din jur şi să stabileşti legături mult mai repede decât credeai că este posibil.

Îţi arată cum să foloseşti acele întrebări care îţi pun mintea la contribuţie astfel încât să atragi potenţialii clienţi şi să le identifici cele mai presante probleme. Îţi pune la dispoziţie instrumentele cu ajutorul cărora să ajungi în sufletul şi în mintea tuturor celor cu care stai de vorbă.

În cele 35 de capitole vei citi despre poveşti reale, dar şi despre personaje care te-au fascinat dintotdeauna. Vei afla cum pot fi folosite aceste întrebări de impact şi ce urmări au ele. Vei descoperi cum poţi avea conversaţii mai productive şi cum poţi schimba viaţa celor din jur prin simplul fapt de a pune întrebările potrivite.

Vei afla cum a pus Steve Jobs o simplă întrebare motivaţională ce a dus la progresele uimitoare ale computerului Macintosh.

Vei vedea cum, din cauza unei întrebări ce nu a fost formulată, o companie importantă a pierdut o licitaţie pentru un proiect grandios.

Foloseşte aceste întrebări şi vei avea relaţii mult mai bune cu clienţii, vei identifica mai repede potenţialele lor probleme şi îi vei influenţa pe cei din jur într-o măsură mult mai mare.