0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm
Carte

Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm

Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm. Editura Publica
Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătățește situația actuală, ci chiar o înrăutățește.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veți afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis și ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veți afla cum să vă analizați eforturile, cum să vă cuantificați rezultatele, să inter-relaționați cu clienții și ce să faceți pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de față.

Dacă lucrați în domeniul publicității, puteți considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îți schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câștigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienții tăi, iar unii dintre ei – cei care vor citi această carte – s-ar putea să fie destul de iritați să vă vadă pe scenă ținând în mâini statueta câștigătoare în timp ce vânzările lor scad.

Odată ce veți fi citit această carte, veți deține cunoașterea, imaginea de ansamblu, instrumentele și instrucțiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcționale și pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Așa că stați prin preajmă și veți avea ce învăța!

„Cuvintele categorice și pline de sens ale lui Zyman ar putea fi șutul-în-fund de care avea nevoie această industrie.“ (PublishersWeekly)

„Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot!“ (Warren Bennis)

„Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construiește sau reconstruiește casa advertisingului din temelii.“ (Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP)

„Eu sper că această carte este citită și de CEO. Vor înceta astfel să își mai arunce prețioșii dolari pe reclame de 30 secunde și vor începe să facă marketing adevărat.“ Philip Kotler

„Sergio Zyman este dur și ireverențios. Perspectiva sa asupra evoluției advertisingului este vitală pentru oricine vrea să își construiască o afacere.“ (John J. Dooner Jr., Președinte și CEO al McCann-Erickson Worldgroup)

„Sergio este unul dintre puținii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Și el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe.“ (Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group)

Cuprinsul cărţii: „Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm“

  • Mulțumiri
  • Introducere
  • Prima victimă: cum am ucis advertisingul tradițional
  • Succesul poate fi letal — nu te baza pe forța mărcii tale
  • Pescuiește unde are balta pește
  • Celebrități, reprezentanți de imagine, simboluri: când să le folosești și când nu
  • Ambalajul: ultima ta șansă, profită de ea
  • A sponsoriza sau a nu sponsoriza: aceasta-i întrebarea
  • Media liberă: aliatul nr. 1 sau cel mai aprig dușman
  • Cum să-ți transformi angajații în elemente ale mesajului și ale produsului
  • Practica ne omoară
  • Nu rata o altă șansă