0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. The Tipping Point
Carte

The Tipping Point

The Tipping Point. Editura Publica
Cumpăr

Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporții

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„The Tipping Point“ oferă o cale eficientă spre a înțelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendințelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele și comportamentele se răspândesc precum virușii afectând starea de bine a oamenilor, instituțiilor, societății.

„The Tipping Point“ este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înțelege apariția tendințelor în modă, fluxul și refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în niște best-seller-uri ori afluxul de adolescenți care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură și toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viața de zi cu zi este să le privim ca pe niște epidemii. Ideile, produsele, mesajele și comportamentele se răspândesc exact la fel ca virușii.

„O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvențional superb al acestui fenomen atât de puțin înțeles, epidemia socială.“ (Daily Telegraph)

„Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepțional, abundând în tot felul de teorii noi despre știința manipulării.“ (Aaron Gell, Tune Aut)

„Gladwell argumentează cu pasiune și elocvență în favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent concepute și inteligent puse în aplicare, pot declanșa consecințe majore pentru indivizi, organizații și comunități.“ (Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review)

„Gladwell este inteligent, convingător, bine informat și provocator… The Tipping Point este plin de idei interesante.“ (Observer)

„După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacere și întrevăd acum mai multe oportunități pentru activitățile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucrează în marketing și de către cei ce studiază natura umană.“ (Phil Riley, Marketing)

„Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginația.“ (Jon Garelick, Boston Phoenix)

„O lectură captivantă pentru cititorul obișnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspirație ca să-și transforme ideile în niște mode populare.“ (Publishers Weekly)

„Pur și simplu fascinantă și nu de puține ori surprinzătoare… e genul de carte cu care îți poți regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, și în plus are potențialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie.“ (Scotland on Sunday)

„Supoziția care stă la baza cărții lui Gladwell este aceea că mișcări în aparență subtile pot produce rezultate uluitor de ample și rapide… The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiștilor politici.“ (Timothy Noah, Washington Monthly)