0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Tehnici de a vinde
Carte

Tehnici de a vinde

Tehnici de a vinde. Editura
CumpărDetalii carte

Ediţia a III-a

Autor(i): Dale Carnegie
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Dale Carnegie
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 320 (16x20 cm)
Preţ: 36,61 Lei
Disponibilitate: în stoc

Nu aveţi în faţă un manual de vânzări!

Aceasta nu e o carte de teorie aridă.

Şi nu veţi adormi în timp ce o răsfoiţi.

Dimpotrivă, e o carte plină de farmec, instructivă şi amuzantă. Citind-o, vă veţi simţi ca şi cum tocmai aţi ridicat pânza de pe o pictură plină de viaţă. Veţi (re)descoperi partea luminoasă a profesiei de vânzător.

Nu e o meserie uşoară! Telefoane închise în nas, întâlniri amânate la nesfârşit, refuzul de a plăti preţul corect, reclamaţii nefondate… toate li se întâmplă celor care vând.

Şi totuşi, asemenea oameni împing lucrurile spre progres. Şi spre profit.

Cel care îţi vinde ceva folositor

Te-ajută să-ţi faci treaba mai bine şi mai uşor.

Dar cum ajungeţi să convingeţi un necunoscut că vreţi să-i vindeţi ceva folositor?

Ei bine, e o întreagă poveste. Şi o veţi descoperi în cartea pe care tocmai aţi deschis-o.

Dale Carnegie & Associates, Inc., este azi una dintre cele mai importante companii de training din întreaga lume. Cursurile sale au devenit esenţiale în instruirea oricărei persoane preocupate de succesul profesional. Iar cartea de faţă reprezintă primul curs de vânzări al companiei publicat în limba română — un ghid eficient, logic structurat şi indispensabil.

Tehnicile prezentate în aceste pagini sunt extrase din interviuri luate unor profesionişti din America, Europa şi Asia. Volumul conţine peste 100 de cazuri adunate din toată lumea, referitoare la o largă varietate de produse şi servicii. În fiecare capitol, există sfaturi practice prin care puteţi transforma provocările din lumea reală în nişte oportunităţi pe care concurenţii nici nu le bănuiesc.

Astfel, veţi putea să stabiliţi relaţii durabile cu clienţii şi să contribuiţi atât la reuşita lor, cât şi la propriul succes.

Cuprinsul cărţii: „Tehnici de a vinde“

  • Prefaţă
  • Introducere
  • Noi oportunităţi de afaceri
    • Identificarea potenţialilor clienţi
  • Pregătirea în vederea abordării
    • Punerea în temă
  • Primul contact
    • Captarea atenţiei clientului potenţial
  • Intrevederea
    • Cum putem câştiga încrederea clientului?
  • Analiza oportunităţilor de afaceri
    • Determinarea capacităţii clienţilor potenţiali
  • Elaborarea soluţiei
    • Cum să le oferim clienţilor ceea ce-şi doresc?
  • Prezentarea soluţiei
    • Cum să le spunem clienţilor ce să facă?
  • Evaluarea poziţiei clientului
    • Cum ne putem apropia de obţinerea unui angajament?
  • Negocierea
    • Cum putem găsi un teren comun?
  • Obţinerea angajamentului
    • De la clientul potenţial la clientul efectiv
  • Punerea în aplicare
    • Respectarea angajamentelor asumate
  • Obiecţiile
    • Posibilităţi de comunicare
  • Cel mai important avantaj al unui agent comercial
    • Atitudinea noastră
  • Mulţumiri