0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Tehnici de a vinde
Carte

Tehnici de a vinde

Coperta cărții: Tehnici de a vinde – Ediția a III-a de la editura Curtea Veche.
Cartea: Tehnici de a vinde – Ediția a III-a
Autor: Dale Carnegie
Editura: Curtea Veche
Cumpăr

Ediția a III-a

Autor(i): Dale Carnegie
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți cheie
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 320 (16x20 cm)
ISBN:9786065885332
Preţ: 38,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Nu aveți în față un manual de vânzări!

Aceasta nu e o carte de teorie aridă.

Și nu veți adormi în timp ce o răsfoiți.

Dimpotrivă, e o carte plină de farmec, instructivă și amuzantă. Citind-o, vă veți simți ca și cum tocmai ați ridicat pânza de pe o pictură plină de viață. Veți (re)descoperi partea luminoasă a profesiei de vânzător.

Nu e o meserie ușoară! Telefoane închise în nas, întâlniri amânate la nesfârșit, refuzul de a plăti prețul corect, reclamații nefondate… toate li se întâmplă celor care vând.

Și totuși, asemenea oameni împing lucrurile spre progres. Și spre profit.

Cel care îți vinde ceva folositor

Te-ajută să-ți faci treaba mai bine și mai ușor.

Dar cum ajungeți să convingeți un necunoscut că vreți să-i vindeți ceva folositor?

Ei bine, e o întreagă poveste. Și o veți descoperi în cartea pe care tocmai ați deschis-o.

Dale Carnegie & Associates, Inc., este azi una dintre cele mai importante companii de training din întreaga lume. Cursurile sale au devenit esențiale în instruirea oricărei persoane preocupate de succesul profesional. Iar cartea de față reprezintă primul curs de vânzări al companiei publicat în limba română — un ghid eficient, logic structurat și indispensabil.

Tehnicile prezentate în aceste pagini sunt extrase din interviuri luate unor profesioniști din America, Europa și Asia. Volumul conține peste 100 de cazuri adunate din toată lumea, referitoare la o largă varietate de produse și servicii. În fiecare capitol, există sfaturi practice prin care puteți transforma provocările din lumea reală în niște oportunități pe care concurenții nici nu le bănuiesc.

Astfel, veți putea să stabiliți relații durabile cu clienții și să contribuiți atât la reușita lor, cât și la propriul succes.

Cuprinsul cărţii: „Tehnici de a vinde“

  • Prefață
  • Introducere
  • Noi oportunități de afaceri
    • Identificarea potențialilor clienți
  • Pregătirea în vederea abordării
    • Punerea în temă
  • Primul contact
    • Captarea atenției clientului potențial
  • Intrevederea
    • Cum putem câștiga încrederea clientului?
  • Analiza oportunităților de afaceri
    • Determinarea capacității clienților potențiali
  • Elaborarea soluției
    • Cum să le oferim clienților ceea ce-și doresc?
  • Prezentarea soluției
    • Cum să le spunem clienților ce să facă?
  • Evaluarea poziției clientului
    • Cum ne putem apropia de obținerea unui angajament?
  • Negocierea
    • Cum putem găsi un teren comun?
  • Obținerea angajamentului
    • De la clientul potențial la clientul efectiv
  • Punerea în aplicare
    • Respectarea angajamentelor asumate
  • Obiecțiile
    • Posibilități de comunicare
  • Cel mai important avantaj al unui agent comercial
    • Atitudinea noastră
  • Mulțumiri